לי הנס, בת 29 מראשון לציון ובעלת תואר B.Sc בספורטתרפיה, התגייסה למילואים ב־18 באוקטובר, ועד היום היא בשירות פעיל כקצינת ת"ש בדרגת סרן באוגדה 162. בחיים האזרחיים היא ספורטתרפיסטית, מעסה רפואית ומטפלת בפציעות אורתופדיות ובכאבים כרוניים עם התמחות בספורטאים. "במקביל, אני עובדת במכון כירופרקטיקה וספורטתרפיסטית של הפועל תל אביב נשים בכדורגל", היא מספרת.
כשבועיים לפני המלחמה, ממש עם סיום לימודיה, החליטה לפתוח קליניקה פרטית בשם Hans Therapy. "קניתי את כל הציוד הטיפולי, ציוד כושר ופריטי נוי", היא מספרת. "כל החדר היה נקי ומוכן להתקנת הציוד ולהתחלת טיפולים, ואז התחילה המלחמה. מצאתי את עצמי חוזרת פעם בשבוע־שבועיים הביתה, ולאט־לאט מתחילה לבצע חלק מהסידורים. לדוגמה, במשך שלושה שבועות רק צבעתי את החדר. התקנתי את הציוד בעזרת תורמים שעבדתי מולם בלחימה ושהסכימו לעזור לי".
2 צפייה בגלריה
לי הנס
לי הנס
לי הנס על מדים. קצינת ת"ש באוגדה
2 צפייה בגלריה
לי הנס
לי הנס
ובחדר הטיפולים. "הגשמת הייעוד שלי"
אחרי שלושה חודשים של התארגנות איטית הייתה הקליניקה סוף־סוף מוכנה, אבל השמחה שלה לא הייתה שלמה, שכן חלק מהלקוחות שאימנה לפני פרוץ המלחמה נאלצו לעזוב אותה. "היום אני מוצאת את עצמי עם תשלומים ששילמתי מראש, ועם מחסור בלקוחות", היא אומרת. "העסק הזה בשבילי הוא תחילת הגשמת הייעוד שלי. חדר הטיפולים שבניתי הוא מקום שבו אוכל לממש את הזכות הגדולה שיש לי, לטפל באנשים ולעזור להם, להקל על כאבם לטווח הארוך. ממש אודה ללקוחות שיבואו אליי".
טלפון: 052-2347610