השיח ברשתות החברתי עבר תהפוכות רבות במהלך השנים האחרונות ונדמה כי לעיתים הוא מוזכר בעיקר בהקשר שלילי של תגובות לא נעימות, עוול חמור לאנשים שהואשמו בהאשמות שונות על לא עוול בכפם ושיימינג אישי ועסקי. בשנה שעברה, במסגרת יום המעשים הטובים הושק אתגר ה-FAMING# ששם לו למטרה לשנות את השיח החברתי ולהפוך אותו לחיובי – במקום שיימינג, לעשות פיימינג.
4 צפייה בגלריה
פיימינג משפחתי
פיימינג משפחתי
פיימינג משפחתי
ההאדרה ברשתות החברתיות נעשית בעזרת סיפורים על אנשים טובים שסייעו ועזרו לפרט ולקהילה. לאתגר התגייסו מפורסמים רבים, ביניהם אנה ארונוב, אורי פפר, יעל בר זוהר, גיא זוארץ, אופירה אסייג, נטע ברזילי ועוד רבים וטובים שסיפרו לכולם על האנשים הטובים שנמצאים בחייהם, ועודדו אחרים ללכת בדרכם ולעשות טוב.
האתגר, כאמור, סחף אנשים רבים ונספרו מיליוני תיוגים בכל הרשתות החברתיות, עם הצטרפות של חברות עסקיות, רשויות מקומיות ומשפיענים מובילים שביקשו לשנות את השיח. בחודש יולי המהלך החברתי אף זכה בתחרות ה-Booster של איגוד השיווק כמהלך הדיגיטלי שיצר אימפקט משמעותי.
4 צפייה בגלריה
פיימינג לעסקים ולחברים
פיימינג לעסקים ולחברים
פיימינג לעסקים ולחברים
"יום המעשים הטובים - יום שיא לעשיית טוב כל השנה - הפך כבר למסורת", אמרה יוזמת יום המעשים הטובים, שרי אריסון. " זהו יום שמהווה דוגמה הממחישה כיצד יכול העולם שלנו להיראות כל הזמן, לא רק יום אחד בשנה. דווקא בעת הזו חשוב לנו להדגיש, בנוסף לעשיית טוב, את נושא אהבת חינם, אחדות והאחריות האישית של כל אחד ואחת לדיבור חיובי ולעשייה חיובית".
4 צפייה בגלריה
פיימינג לחברים
פיימינג לחברים
פיימינג לחברים
השנה אתגר ה-faming# הוא בסימן "חדשות טובות" מזמינים אתכם ואתכן להוריד את הפילטר ולשדר את הטוב כמו מבזק מהשטח. בינתיים יצאנו לשוק הכרמל כדי לשמוע קצת פרגונים - זה עושה טוב, כנסו. צפו בכתבה בראש העמוד
4 צפייה בגלריה
פיימינג לכולם
פיימינג לכולם
פיימינג לכולם

רוצים גם אתם לעשות טוב?

יום מעשים טובים חוזר ב-29 במרץ, עם כל הדרכים לעשות טוב וגם השנה יתקיים בסימן FAMING# ממשיכים להאיר את הטוב, כשהמטרה היא לשמש "קונטרה" לתופעת השיימינג שהפכה שכיחה ברשתות החברתיות. היכנסו לאתר, הצטרפו לאתגר ה-FAMING# תנו במה לסיפורים טובים ויחד נמשיך לשנות את השיח. הפרויקט מנוהל ע"י עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון המציעה התנדבות בהתאמה אישית כל השנה
בשיתוף עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון