בשיתוף פתחון לב
פרויקט "הלב בחזית" של ידיעות אחרונות ופתחון-לב ממשיך בשיא המרץ עם מאות מתנדבים שהגיעו גם הבוקר לארוז ציוד חורף והגיינה לחיילים, סלי מזון שנשלחו לחזית הדרומית והצפונית ולמשפחות שפונו לאזור המרכז ואלו שנשארו ביישובי הדרום.
(צילום: פוני מסיקה)
אל הפעילות הצטרפה אמש חברת Gett ועשרות נהגי מוניות החברה, ששינעו חבילות ממרלוג החירום בראשון לציון למשפחות יישובי הדרום והצפון במטרה לסייע להן בימים האלו. Gett ימשיכו לסייע ולתרום נסיעות בתקופה הקרובה, במטרה לתגבר את הובלת החבילות ברחבי הארץ עד לפתח ביתן של המשפחות, לצד מערך השינוע הקבוע של 'פתחון-לב'.
נהג החברה, מרק אהרונוב, שהגיע לקחת חבילות לשדרות, סיפר כי הם הגיעו לעזור יחד עם 'פתחון-לב' לעוטף. "בעזרת השם שיהיו לנו רק בשורות טובות וכמה שאנחנו נוכל לעזור בימים האלו, אנחנו נעזור״.
1 צפייה בגלריה
פנינה רוזנבום פתחון לב
פנינה רוזנבום פתחון לב
״זה המעט שאפשר לעשות״
(צילום: פוני מסיקה)
במהלך הבוקר, המשיכו להגיע תרומות נוספות למרלוג החירום, שהתקבלו על ידי מאות המתנדבים אליהם הצטרפה פנינה רוזנבלום, שתורמת במהלך כל השנה לארגון, וכעת השיאה תרומה של ארגזים רבים ובהם מוצרי רחצה, הגיינה ובישום לחיילות והחיילים והמשפחות המפונות.
"'פתחון-לב' עושים עבודת קודש ובאנו היום לתרום בשעה הקשה הזו, זה המעט שאפשר לעשות ואנחנו מנסים לעשות את המקסימום", אמרה רוזנבלום שהצטרפה גם לאריזת החבילות.
בימים האחרונים נרשמה פעילות ייחודית נוספת, כשב'פתחון-לב' נרתמו לטובת סיוע בהכנת ארוחות חמות לחיילים ומפוני העוטף.
בארגון חברו לאיש העסקים ומנהל האמנים, אסף אטדגי, שסגר את המסעדה שבבעלותו, סינמה פרדיסו בחיפה, ומאז פרוץ המלחמה מוציא מעל 2000 ארוחות לחיילים ולמפוני העוטף, כאשר כלל העובדים מסייעים בהתנדבות. כחלק מפרויקט "הלב-בחזית" עם ידיעות אחרונות, ב'פתחון-לב' העבירו אלפי מוצרי מזון לטובת המשך הפעילות שמשמחת את החיילים והתושבים בארוחה חמה לצד הסיוע הנוסף שמקבלים מהארגון.

בשיתוף פתחון לב
פורסם לראשונה: 16:37, 19.10.23