ירדן אילוז, בן 27 מקריית אתא, הוא יועץ נדל"ן במקצועו. "פתחתי את העסק לפני כשנה כדי לתת שירות לאנשים בקנייה ובמכירה של דירה. השירות שאני נותן ללקוחות והעסק כולו חשובים לי מאוד", הוא אומר.
ב־7 באוקטובר נאלץ לעזוב את העסק ולצאת להגן על המדינה. "אני שומר שבת, ובצאת השבת נודע לי מה שקרה. ישר עליתי על מדים. בבוקר יום ראשון התייצבתי בבסיס צאלים שבדרום, חתמתי על ציוד, נכנסנו לעניינים ויצאנו לטהר את בארי מחדירת המחבלים. אי־אפשר לתאר במילים את ההרגשה שהייתה שם. אלו דברים שאתה לוקח איתך לכל החיים: הריח, המראות, הזוועות".
2 צפייה בגלריה
ירדן אילוז
ירדן אילוז
ירדן אילוז במילואים. "אי־אפשר לתאר במילים את ההרגשה"
2 צפייה בגלריה
ירדן אילוז
ירדן אילוז
ובאזרחות. "הלקוחות שאלו איפה אני"
(צילום: אילן קדוש)
בשלושת השבועות הבאים התאמן רס"ל אילוז עם הצוות שלו בגדוד 9208 של גבעתי לקראת הכניסה לעזה. "שבוע לפני הכניסה התחלתי לקבל שיחות טלפון מהלקוחות שלי ששאלו איפה אני ומה קורה", הוא אומר. "הם אמנם הביעו רגישות והבנה, אבל הנדל”ן הוא תחום שדורש להגיב כאן ועכשיו. לקוח שלא משתחרר מנכס, לא יכול להתקדם הלאה".
אחרי יותר מחודש בעזה, אילוז השתחרר והתחיל לבנות את העסק שלו מחדש. "לא קיבלתי שום סיוע כלכלי ונאלצתי לספוג את התקופה הזאת כי לא מכירים בתחום הנדל"ן כעסק. זאת הייתה זכות גדולה לתרום למדינה שאני כל כך אוהב, אבל לתרומה הזאת היו מחירים לא פשוטים בפן האישי והמקצועי".
עכשיו אילוז חוזר לשגרה ולתפקוד מלא בעסק, לפחות עד הצו הבא שצפוי להגיע באפריל. "אשמח להמשיך ולתת שירות בתחום הנדל"ן ללקוחות שלי ולכל מי שרק יצטרך את עזרתי. שנדע רק בשורות טובות", הוא מסכם.
טלפון: 054-3373346
פייסבוק: yarden iluz, ירדן־אילוז־יועץ־נדלן