לפני כשנתיים פתח איתן כהן (26) את העסק שלו, "קפה בקטנה" - עמדת קפה ניידת לאירועים. "זאת הייתה הדרך שלי להוציא לעולם את האהבה ואת ההבנה שלי בתחום", הוא אומר. "עם הזמן הבנתי שיש לי ביד מוצר ייחודי וטוב, ולפני שנה העסק הפך להיות עבודה במשרה מלאה והתחיל לשגשג".
ב־7 באוקטובר נפרד רס"ל (מיל') כהן מבת זוגו ומהקפה, עלה על מדים והתגייס כסמל בצוות פת"ן של גדוד 8 בחטיבת ירושלים. "למחרת התחלנו לתפוס משימות הגנה וטיהור ביישובי העוטף, שנמשכו חודש וחצי. אחריהן נכנסנו לעזה לחודש נוסף של לחימה אינטנסיבית. בדצמבר השתחררנו עם הידיעה שבקרוב נחזור ללחימה, וכפי שצפינו, בפברואר נקראנו שוב לדגל, הפעם להגנה על יישובי גוש עציון".
2 צפייה בגלריה
איתן כהן
איתן כהן
איתן כהן על מדים. "ניצלתי כל רגע פנוי במילואים על מנת להחזיר את העסק למסלול"
2 צפייה בגלריה
איתן כהן
איתן כהן
ובאזרחות. "מוציא לפועל את כל האירועים בעצמי"
העסק של כהן לא יכול לתפקד בלעדיו. "אני מוציא לפועל את כל האירועים בעצמי, מהרגע שהלקוח פונה אליי ועד לרגע שבו אני מגיש לו את הקפה בדיוק כמו שהוא אוהב, עם העוגיות המעולות שלנו", הוא אומר. בעקבות המצב בוטלו אירועים רבים. "ניצלתי כל רגע פנוי במילואים על מנת להחזיר את העסק למסלול, להרים את האתר ואת הפרסומים, לקבוע אירועים עתידיים ועוד המון תכנונים שנעצרו ב־7 באוקטובר. הדבר שהכי ישמח אותי הוא לחזור לשגרה מלאה, לשמח ולעשות את מה שאני אוהב לעשות, מה שאני טוב בו".
טלפון: 052-7229218
אינסטגרם: cafe_baktana