אלי עלייב (25) עלה בגיל ארבע מקסחזטן יחד עם משפחתו, ומאז מתגורר בחיפה. כרס"ם במיל' בחטיבה 6646 בגדס"ר צנחנים הוא התייצב בבסיס כבר ב־7 באוקטובר. "ירדנו דרומה, ואחרי תקופה קצרה נכנסנו לעזה ללחימה והיינו שם חודשיים וחצי", הוא מספר.
לפני שנתיים הגשים חלום ופתח בעיר מגוריו סלון יופי לגברים בשם Elegante. "העסק הזה הוא הכול בשבילי", אומר עלייב. "עבדתי מאוד קשה כדי לפתוח אותו. אני בעצם מוכר תדמית לגברים ורוצה להציב סטנדרט חדש לאופן שבו גבר צריך להיראות בעידן שלנו".
2 צפייה בגלריה
אלי עלייב
אלי עלייב
אלי עלייב במילואים. "הייתי מותש נפשית ופיזית"
2 צפייה בגלריה
אלי עלייב
אלי עלייב
ובמספרה. "מחכה ללקוחות חדשים"
בזמן שהיה במילואים, העסק שלו נפגע משמעותית. "חלק מהלקוחות רצו להישאר נאמנים ולא הסתפרו עד שחזרתי", מספר עלייב בהתרגשות. "מדי פעם בהפוגות הייתי יוצא ומקבל קצת לקוחות, אבל עם הזמן זה נהיה קשה מדי כי הייתי מותש נפשית ופיזית, וכל מה שרציתי כשיצאתי הביתה זה להיות עם המשפחה ועם בת הזוג שלי".
עלייב מספר שלא קיבל פיצויים מהמדינה. "נעשיתי עוסק מורשה בדיוק באוקטובר, ומבחינתם אני עסק חדש. כל השנתיים שהייתי עוסק פטור, לא נחשבות. למזלי, תמיד ידעתי להסתדר לבד, ובעזרת אנשים מדהימים הצלחתי להחזיק את הראש מעל המים, אבל אני מחכה ללקוחות חדשים כדי לשקם את העסק".
טלפון: 053-4752215
אינסטגרם: eli_elegante