מאז 8 באוקטובר, כשגויס בצו 8, אמן הקרקס, האש והאקרובטיקה בר ארזי (29) מתל אביב כמעט לא עבד. "הייתי כל כולי במילואים, והראש לא היה בעסק", הוא מספר.
לתחביב שנהפך למקצוע הגיע במהלך הטיול אחרי הצבא. "באחד הימים נתקלתי במופע אש ברחוב, ונשביתי בקסם. אמרתי: 'כזה אני רוצה'". כשחזר לארץ, למד והתמחה בג'אגלינג ובמופעי אש, התמקצע בתחום ולפני כשנה וחצי הקים עסק. "זה הצליח", הוא מספר. "קיבלנו הרבה הזמנות להופעות עם אש, אקרובטיקה ואורות, לקבלות פנים ולנאמברים באירועים פרטיים ועסקיים. אנחנו מעניקים חוויה ברמה הגבוהה ביותר".
ואז הגיע 7 באוקטובר. הדבר הראשון שזכור לו מאותו יום הוא הידיעה שבן דודו, אופק ארזי מניר יצחק, נרצח בקרב על הגנת הקיבוץ. "כל חיי אזכור את החיוך שלו", הוא אומר בעצב. למחרת קיבל צו 8. "אני משרת כטבח בבסיס אספקה גדול בצפון. הייתי שף במסעדות בעבר, אז היה טבעי שזה יהיה התפקיד שלי. אני דואג לחיילים לאוכל טעים ובריא".
2 צפייה בגלריה
בר ארזי
בר ארזי
בר ארזי על מדים. "דואג לחיילים לאוכל טעים ובריא"
2 צפייה בגלריה
בר ארזי
בר ארזי
ובאזרחות. "אני מקווה שהלקוחות יחזרו"
בימים אלו הוא עומד להשתחרר מהמילואים ומתכוון לחזור להופעות קרקס ואקרובטיקה, אש ואורות. "בזמן שהייתי במילואים, המתחרים שלי השקיעו בשיווק ובפיתוח העסק שלהם, וזה פגע בי עוד יותר", הוא אומר. "אמשיך לשרת את המדינה, אבל אני מקווה שהלקוחות יחזרו עכשיו, ואוכל לשקם את העסק".
טלפון: 052-5116248
פייסבוק: bar.arazi
אינסטגרם: bararazi