דוד נזרי, נשוי ואב לשלושה, הוא לוחם בסיירת מובחרת ומשרת במילואים מאז 7 באוקטובר. כמי שהוביל צוות לוחמים למבצעים סודיים, הוא יכול רק לומר שהצוות שלו ביצע פעולות שהגיעו לתקשורת ושגרמו לנו, כעם, לקצת נחת בתוך העצב הגדול.
כשנה לפני פרוץ המלחמה החל בבניית עסק חדש, שמתמקד במכירת ספת "ספפי": ספת משחק מודולרית לילדים (ולא רק), שעליה רשם סימן מסחרי ופטנט. "ב־2023 התחלנו למכור את ספפי, שמגיעה ארוזה בקופסה קטנה ונפתחת לשמונה חלקים של בד וספוג", הוא מספר. "ניתן לשחק עם החלקים, לבנות ספה וגם לנוח. זה שילוב של ריהוט ומשחק, מתאים לכל משפחה ולכל בית".
1 צפייה בגלריה
דוד נזרי
דוד נזרי
דוד נזרי והספה שלו. "הצבעים שונו בהתאם לרוח הניצחון של צה"ל"
(צילום: יאיר שגיא)
נזרי מספר שהעסק תפס תאוצה ונראה היה שהוא בדרך הנכונה, אבל הכול נעצר בבת אחת כשהמלחמה פרצה, והוא הוזעק למילואים. עכשיו הוא מבקש לנסות לשקם את העסק שלו, ממש להתחיל מחדש. "הצבעים של הספות שונו בהתאם לרוח הניצחון של צה"ל: כחול מגניב - ספפי חיל הים; ירוק להיט - נח"ל; אפור מעלף - הנדסה קרבית; אדום חזק - צנחנים; כתום פנטזיה - פיקוד העורף; ובז' אדמה - גולני", הוא מספר. "מכיוון שיש מצב שעוד רגע יקראו לי שוב, אני מבקש לחזור ולשווק את ספפי להורים שמחפשים שדרוג יצירתי לחדר הילדים. אני גם מבקש להודות לכל מי שמסייע לעסקים של לוחמים, שמגינים על המדינה שלנו".
טלפון: 052-4241751
אינסטגרם: sapappyisrael