לפני משחק הראווה נגד דפורטיבו לגאנס הספרדית במסגרת חגיגות ה-100 של המועדון, בו ניצחה הפועל ת"א 0:1 בזכות שער בדקה ה-90, כינסו האדומים מסיבת עיתונאים בהשתתפות ההנהלה החדשה – הבעלים דיוויד מיצנברג, המנכ"ל איתי בונה ומנהל מחלקת הכדורגל חן סול - שהציגה את החזון שלה לקראת 2023/24.
"אנחנו מתרגשים להיות כאן ולחגוג את עונת המאה עם האגדות של המועדון", פתח מיצנברג. "לפני הכל חשוב לנו להבהיר שאנחנו יודעים שאלה ימים מאוד משמעותיים בהיסטוריה של ישראל, רק בשבוע האחרון נדהמנו מהרוח של הישראלים שיצאו לרחובות. הבאנו את השותפים שלנו לפה והם רואים לראשונה איזו מדינה מדהימה יש פה".
3 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
מינצברג מודה לקהל האדום
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
מיצנברג. "מבינים את האוהדים"
(צילום: עוז מועלם)
בשלב הזה הוא חזר לדבר על מועדון הכדורגל: "אנחנו רוצים לבנות מועדון שיוכל לזכות בתארים בכל עונה, אבל היום אנחנו פה כדי לחגוג את העבר. אנחנו נכבד את שחקני העבר ואנחנו נרצה לגרום להם להרגיש הכי רצויים ומוזמנים. נרצה לבנות כאן מועדון כדורגל ברמה בינלאומית.
"זה אומנם תהליך שייקח זמן אבל נהיה מחויבים אליו. אנחנו כבר משתמשים באמצעים טכנולוגיים כדי לאתר שחקנים בישראל וברחבי העולם. אנחנו מנסים ללכת על השחקנים הטובים ביותר ובמקביל רוצים לתת לשחקנים צעירים את התחושה שאנחנו בונים עליהם את העתיד.
על האוהדים הוסיף מיצנברג: "האוהדים רוצים לראות ניצחונות לפני שהם נותנים את האמון בנו וזה מובן. אנחנו יודעים שהשנים האחרונות היו מלחיצות ורוצים שהעונות הבאות יהיו מלהיבות".
אחרי שמיצנברג הציג רשמית את איתי בונה כמנכ”ל החדש של המועדון, אמר האחרון: "זה רגע מיוחד. במחצית יהיה רגע הוקרה לשחקנים שהופיעו בקבוצה יותר מ-100 פעמים במטרה לשלב בין העבר, הווה והעתיד. בשבילי כמנכ”ל וכאוהד זה מציג בצורה הטובה ביותר מה זה הפועל ת"א.
3 צפייה בגלריה
"אנחנו יודעים שכולם רוצים שדברים יקרו מהר, אבל זה לא עובד ככה". מימין: בונה וסול.
"אנחנו יודעים שכולם רוצים שדברים יקרו מהר, אבל זה לא עובד ככה". מימין: בונה וסול.
"אנחנו יודעים שכולם רוצים שדברים יקרו מהר, אבל זה לא עובד ככה". מימין: בונה וסול.
(רדאד ג'בארה, one)
“אנחנו מוכנים להשקיע הרבה בפרק החדש ומכוונים גבוה. זה מתחיל בצד המנטלי ושינוי חשיבה, זה ימשיך בעבודה ובניסיון שאנשים שיגיעו יביאו איתם. חשוב לי לומר לאוהדים שלנו – מחכה לנו עתיד מצוין. אנחנו נשמור על כל הערכים של הקבוצה – הרצון לנצח בכל משחק, לטפח שחקנים צעירי, וזה ממשיך דרך ערכים של פלורליזם ודו-קיום ומעל הכל מחויבות ועבודה קשה של כל מי ששייך לקבוצה".
לאחר מכן השיב מיצנברג על שאלה האם אי ההסכמות שקיימות מול הניסנובים משפיעות על ההכנות לעונה הקרובה ועל תקציב הקבוצה לעונה הבאה: "לא. יש לי שותפים נהדרים שנכנסו איתי, ידענו שיהיה הפתעות ואנחנו מוכנים לזה. אנחנו ממוקדים ומוכנים להשקיע את כל הכסף שצריך להיות מושקע לא רק כדי לתקן את הבעיות, אלא גם כדי להשקיע בעתיד. התקציב העונה הרבה יותר גדול ובמקביל אנחנו משקיעים כסף בעתיד".
על הסיטואציה סביב הישאם לאיוס: "נשב איתו בקרוב ונסביר לו כמה אנחנו רוצים אותו פה. חן דחה הרבה הצעות על הרבה שחקנים ואמרנו לו שהוא יכול לעשות את זה. חן סול הוסיף: “אנחנו מודעים להצעות על לאיוס, מבחינתנו הוא שחקן חשוב ויהיה פה בעונה הבאה. אנחנו מאמינים שהקבוצה תהיה יותר טובה מהעונה שעברה, אבל המטרות שלנו הן לא רק לעונה הקרובה אלא גם לעונות הבאות. אנחנו צריכים להתחרות על תארים ולשם אנחנו מכוונים”.
על החיזוק שעשוי להגיע: "אנחנו בונים את הקבוצה. יודעים שהסבלנות בארץ היא קצרה, אבל לנו יש סבלנות. אנחנו יודעים שכולם היו רוצים שדברים יקרו מהר, אבל זה לא עובד ככה. אנחנו רוצים להביא שחקנים בקליבר של חוסה רודריגס ועמרי אלטמן. הוא לא עוד שחקן שהבאנו, הוא חלק מהפועל תל אביב והיה לנו חשוב להחזיר אותו הביתה. הוא תורם המון בחדר ההלבשה ומראה לצעירים מה זה להיות שחקן מקצועי בהפועל תל אביב. לגבי הפציעה, הוא יחזור בקרוב”.
על כך שהקבוצה נאלצת לצאת למחנה אימונים על סגל חסר הוסיף סול: "כולנו רצינו לסיים את בניית הסגל כמה שיותר מוקדם, אבל אנחנו לא יוצאים עם סגל קצר. יגיעו עוד שחקנים וגם אם זה ייקח עוד קצת זמן זה בסדר".