מתברר כי הקיץ המוצלח של בלם הפועל ת"א, סתיו למקין, עם הנבחרות הצעירות בארגנטינה (מונדיאליטו) ובגאורגיה (יורו עד גיל 20), מניב התעניינות רבה שעשויה להוביל אותו במהלך הקיץ הנוכחי לאירופה. זאת אחרי שאתמול נחשף ב-ynet כי שתיים מהקבוצות הגדולות בהולנד, פיינורד ואיינדהובן, מעוניינות בשחקן.
היכולת הטובה שלו מהקיץ, יחד עם סעיף יציאה נמוך של 750 אלף אירו והעובדה כי הוא מחזיק בדרכון ספרדי, הפכו אותו לשם מבוקש. אביו שחר מנהל את העניינים, כשישנם מספר סוכנים זרים שמנסים למצוא בעבורו הצעות נוספות.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ישראל הצעירה סתיו למקין
שחקן נבחרת ישראל הצעירה סתיו למקין
מבוקש בכמה מקומות באירופה. למקין
(צילום: עוז מועלם)
ההתעניינות ההולנדית תווכה על ידי המנהל המקצועי של נבחרות ישראל הצעירות בעבר, ילה חוס, שהפך למנהל הטכני של פיינורד ועבד בעבר גם באיינדהובן. ללמקין יש ביקוש גם בשחטאר דונייצק (אותה יאמן בעונה הבאה פטריק ואן לוון שמכיר אותו מקרוב מהליגה הישראלית), אלופת פולין ראקוב וקבוצה מגרמניה.
המוטו מבחינת למקין הוא לאו דווקא להגיע לקבוצה בכירה, אלא לכזאת שיקבל בה דקות משחק משמעותיות. לכן ייתכן כי יבחר בקבוצות מהדרג השני או השלישי באירופה על מנת שיוכל לצבור ניסיון. בהפועל הודו כי השלימו עם עזיבתו, גם אם ייצא בסופו של דבר למחנה האימונים ביום שני הקרוב.