"היה לנו משחק חשוב אתמול, ניסינו לעשות הכל אבל הייתה לנו הרגשה שקצת איבדנו את זה. זה היה באוויר ודי ברור לכולנו שזה יכול לקרות במקרה של הפסד". אחרי הפיטורים של המאמן דני פרנקו, יו"ר הפועל ת"א רמי כהן מדבר על התקופה האחרונה בהפועל ת"א
"אנחנו עוברים תקופה מאתגרת. היה המשחק מול הפועל ירושלים, נראינו איך שנראינו. אחריו, הרגשנו שהשינוי הנכון מבחינתנו הוא החלפת מאמן", מספר כהן.
3 צפייה בגלריה
רמי כהן
רמי כהן
רמי כהן. "הרגשנו שנכון להחליף מאמן"
(צילום: עוז מועלם)
עברה לכם המחשבה להשאיר את פרנקו על הקווים כי שוק המאמנים מאוד דליל? "אני לא מאמין באמירות האלה של אין מאמן אחר או אין מנהל אחר. תמיד יש. אם משהו לא טוב, אז צריך לעשות שינוי. לשמחתנו יש לנו את ברק (לדרר, עוזר המאמן שידריך את הקבוצה בתקופה הקרובה) שאנחנו יודעים שהוא תמיד שם כדי לתת כתף, הוא יודע להחזיק קבוצה ומערכת, ובטח שיכול לתת לנו את השקט והזמן כדי לקבל החלטות".
האכזבה מפרנקו הגיעה בעקבות הדחה מהיורוקאפ ומגביע המדינה, או שזה היה קשור גם להתבטאויות שלו בתקופה האחרונה? "אני לא חושב שזה קשור, בואי נגיד שזה לא הוסיף אבל זה לא העניין. זאת תקופה ארוכה שאנחנו נראים פחות טוב, ובשני מפעלים הודחנו בשלב מאוד מוקדם. היה די ברור מה הכיוון שלנו. אני חושב שבמשאבים שהעמדנו ובציפיות של כולנו היינו צריכים להיות במקום אחר. אתה תמיד שואל את עצמך מה יהיה הכי טוב לקבוצה הזאת, וברגע שחשבנו שיהיה יותר טוב לעשות שינוי זה מה שקרה".
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
"הרגשנו שאנחנו צריכים להיות במקום אחר". דני פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
עם ההחלטה לא להחתים מאמן באופן מיידי, אתם למעשה מוותרים על התואר האחרון של העונה? "ממש לא. להיפך. כל הרעיון הוא שאנחנו לא מוותרים על תואר האליפות. אנחנו מאוד אוהבים להיות הוגנים והגונים עם אנשים, לחפש מאמן מאחורי הגב של מאמן זה לא משהו שאנחנו נעשה. אז אנחנו ניקח זמן עד שנקבל את ההחלטה הנכונה".
מה הסיכוי שארדם ג'אן יגיע לישראל? "יש ישראלים שמשחקים בטורקיה, אז אני מניח שלטורקי יותר קל לבוא לישראל מאשר ישראלי לטורקיה. אז זה לא יהיה שיקול. השיקול הוא אם הוא הבנאדם הנכון למערכת ולקבוצה, לקחת אותה קדימה".
פניתם אליו? "לא. עדיין לא פנינו לאף מאמן. אנחנו צריכים לבדוק את השוק והסיטואציות בימים הקרובים, אם יהיה משהו שמצדיק פנייה אז לא נחכה".