ברקע הדיווח של המשטרה על התקדמות "משמעותית מאוד" בחקירת החשד לאונס קבוצתי של נערה בת 16 במלון באילת, נער בן 17 מהדרום נעצר בחשד שאנס ילדה בת 12 לאחר שהשקה אותה במשקה אלכוהולי. בחקירתו השנייה הודה באונס וביום שישי - שבוע לאחר המעשה - הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.
2 צפייה בגלריה
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הנער פגש את הילדה לראשונה ביום הולדתה ה-12, אז סיפק וודקה לקורבן ולחבריה. כשבוע לאחר מכן, ביום חמישי (13 בחודש), הבחין בה עם אחד מחבריה והציע להם להגיע אל ביתו שהיה ריק מאדם. הוא השקה את הקורבן באלכוהול. לאחר שהכרתה התערפלה, לקח אותה לאחד החדרים ושם אנס אותה לפי החשד. נער נוסף שהיה במקום העיד במשטרה ששמע אותה בוכה וצועקת. הוא סיפר שנבהל ויצא מהבית. לדבריו, לא הבין מה קרה.
לאחר האונס, בעודה מעורפלת ומבוהלת, לא ידעה הילדה כיצד לפעול. רק ביום שישי אחר הצהריים, כשהיא עדיין מבולבלת, יצאה מהבית ומצאה מקלט ברחובות היישוב בדרום. היא התקשרה לחברתה וסיפרה שנאנסה. החברה התייעצה עם אימא שלה, שאספה את הילדה והרגיעה אותה. בעצה אחת פנו לאביה של הקורבן. עם מעטפת תומכת של משפחתה, ולאחר התייעצות עם גורמי רווחה, הגיעה הילדה ביום שישי להגיש תלונה במשטרת דימונה יחד עם אמהּ.
חוקרי תחנת המשטרה עצרו את החשוד ביום ראשון והילדה הופנתה לחוקרת ילדים. בחקירתו הכחיש תחילה את המיוחס לו ובחקירה השנייה נשבר והודה. החשוד הוא בחור ישיבה לשעבר שמתגורר אצל אחיו באחד היישובים בדרום הארץ. מהחקירה עולה כי נהג לחפש את חברתם של ילדים צעירים בני 13-12 ועבד כשליח פיצה.
המקרה נחקר על ידי חוקרות משרד האלמ"ב (אלימות במשפחה), חסרי ישע ועבירות מין במשטרת דימונה, והילדה הופנתה לבדיקה רפואית ולחוקרת ילדים. מהמועצה המקומית שבה התרחש האונס נמסר כי המקרה מוכר למחלקה לשירותים החברתיים: "הנערה ומשפחתה מלווים ומטופלים באופן צמוד ומקצועי".
2 צפייה בגלריה
עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר
"לא היה מעשה אינוס". עו"ד ירון פורר המייצג את החשוד
("צילום: שאול גולן)
ביום שישי האחרון הגישה פרקליטות מחוז דרום הצהרת תובע לפי בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום ולבקש את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים. על פי החשד, איים הנער גם על הנער שברח מהמקום ש"אם יסתבך הוא ידאג שגם הוא יסתבך".
סנגורו של החשוד עו"ד ירון פורר מסר בתגובה: "מרשי הקטין מכחיש מכל וכל את המיוחס לו. מדובר בקטין נורמטיבי שעובד לפרנסתו ובילה עם הקטינה ונוספים בבית אחיו. לא היה מעשה אינוס ולקטין טענות רבות הנוגעות לגרסת הקטינה שאותן יטען בפני בית המשפט".
פורסם לראשונה: 00:07, 23.08.20