1 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
ארכיון
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה אחר הצהריים (שישי) צעיר בן 25 מהיישוב עילוט שבגליל בחשד לניסיון אונס ולמעשה סדום בקשישה בת 80 בחיפה.
האירוע החמור התרחש באחד הלילות באמצע השבוע, בדירתה של הקשישה - שישנה באותה העת. לפי החשד, הצעיר נכנס לדירה ותקף אותה פיזית תוך כדי שניסה לאנוס אותה ולבצע בה את זממו. בסופו של דבר, ברח החשוד דרך מרפסת הדירה.
במשטרה אמרו כי תחנת חיפה פתחה בחקירה מאומצת עם קבלת הדיווח על המקרה. החוקרים פעלו לצד חוקרים וטכנאים של המעבדה לזיהוי פלילי ואספו ממצאים פורנזיים מהדירה ומהבניין שבו מתגוררת הקשישה. במקביל, נערכו סריקות ונגבו עדויות מתושבי האזור. כמו כן, המשטרה הצליחה לשים את ידה על צילומי אבטחה מהמקום. כל אלה, לדברי החוקרים, הביאו לזיהוי ולאיתור החשוד.
כאמור, בשעות אחר הצהריים הגיעו הבלשים לביתו של החשוד בעילוט ועצרו אותו. מהמשטרה נמסר כי "בהתאם לממצאים שנאספו עד כה ולצרכי החקירה, המשטרה תביא את החשוד מחר לדיון בבית המשפט השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרו".
מדובר במקרה התקיפה המינית החריג השני שאירע בחיפה בחודשים האחרונים. לפני כחודשיים הותקפה ילדה בת במיטתה על-ידי צעיר בן 21 - שחר רימוני - שפרץ לבית המשפחה. בימים אלה נפתח משפטו של רימוני שהואשם באונס הילדה.
כמו כן, אתמול הותקפה גם קשישה כבת 80 בבת ים - כשנדקרה ברחוב על-ידי עובר אורח בעודה מטיילת עם המטפלת שלה. הקשישה פונתה במצב קל-בינוני לבית החולים וולפסון. החשוד נתפס כעבור כמה שעות, ומעצרו הוארך. הרקע לאירוע פלילי.