חודשיים אחרי מותה הטרגי של רפיף אל-קראעין, קורבן נוסף לירי במזרח ירושלים: הילדה חנאן זלום, בת 4, נפצעה אמש (יום ה') אנושות, ככל הנראה מכדור תועה. היא פונתה לבית החולים שערי צדק לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, אבל עם הגעתה למוסד הרפואי נקבע מותה.
הדיווח על פציעתה של הילדה התקבל בשעה 20:39 במוקד מד"א במרחב ירושלים. חובשים ופרמדיקים פינו את זלום לבית החולים תוך פעולות החייאה, ולמרפאה שאליה הובאה הילדה שנפצעה בראשה הוזעקו שוטרים. המשטרה פתחה בחקירה לבירור הרקע ונסיבות פציעתה.
הפרמדיקים של מד"א אלחי סופר וג'ואי קלמן סיפרו: "כשהגענו למרפאה ראינו ילדה בת 4 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. היא סבלה מפציעה קשה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד שהגענו לחדר הטראומה בבית החולים". בשערי צדק, כאמור, נקבע מותה של חנאן הקטנה.
2 צפייה בגלריה
רפיף קראעין
רפיף קראעין
רפיף אל-קראעין
לפני חודשיים נפצעה רפיף אל-קראעין, גם היא בת 4, מירי תועה בעיסאוויה שבמזרח ירושלים. שבוע וחצי לאחר שהובאה למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בעיר, כשהיא מונשמת ומורדמת, נקבע מותה.
המשפחה סיפרה אז כי רפיף נפגעה בראשה אחרי סעודת האִפטאר לשבירת צום הרמדאן. ודיע אל-קראעין, קרוב משפחתה של רפיף, אמר אז: "ישבנו יחד, ופתאום הכדור פגע בה מול כולם. ישר העברנו אותה לבית החולים. לא הייתה בשכונה שום קטטה, אנחנו לא יודעים מה מקור הירי". עד עתה לא נעצר איש בחשד לירי שהרג את רפיף.