המשטרה חקרה הלילה (בין רביעי לחמישי) סייעת נוספת מהפעוטון ברמלה, שבו לפי החשד התעללו בפעוטות. היא חשודה באי-דיווח, ובסיום החקירה שוחררה למעצר בית של חמישה ימים ובתנאים מגבילים. חקירתה באה שעות ספורות אחרי מעצרן של שתי סייעות נוספות בגן - מה שמעמיד בסך הכול את מספר העצורים בגן על שבע סייעות, מנהלת הפעוטון ליטל ברסי ובן זוגה.
2 צפייה בגלריה
הפגנה של הורי פעוטות מהגן ברמלה
הפגנה של הורי פעוטות מהגן ברמלה
הפגנת הורי הפעוטות ברמלה
(צילום: יריב כץ)
הבוקר צפויה המשטרה להביא להארכת מעצר את שתי הסייעות שנעצרו אתמול. ההתפתחות האחרונה בחקירה מגיעה לאור העובדה שחוקרי המשטרה ממשיכים לנתח את מצלמות האבטחה בפעוטון.
במקביל, בוחנת המשטרה היבטים נוספים הקשורים לפעוטון, כפי שטען בא כוח ההורים עו"ד עדי כרמלי. הוא אמר שיחידת הפיקוח על מעונות היום במשרד הרווחה צריכה הייתה לפקח טוב יותר על הפעוטון, שלטענתו כלל לא החזיק ברישיון עסק.

2 צפייה בגלריה
ליטל ברסי
ליטל ברסי
מנהלת הגן ליטל ברסי
(צילום: עמית שעל)
ברקע דבריו, שלשום הוציא למקום משרד העבודה והרווחה צו הפסקה מנהלי למשך 90 יום. הצו נכנס לתוקף ברגע הוצאתו - ואוסר על המשך פעילות הגן בתקופה זו.
ביום שני שעבר הגישו הורים לילדים בפעוטון תלונה למשטרה, אחרי שצפו בתיעוד ממצלמות האבטחה בגן, שבו נראו שתי סייעות פועלות באלימות כלפי הילדים. המשטרה פתחה בחקירה לאחר מכן - ופתחה במסע מעצרים של סייעות ושל בעלת הגן. הורים שתיארו את תוכן הסרטונים סיפרו בין היתר כי הילדים נצפו נזרקים על הרצפה.
עו"ד שלומי ביזק, המייצג את אחת הסייעות, אמר הבוקר בריאיון לאולפן ynet כי החשד נגדה "פחות בחומרתו באופן ממשי משאר המעשים שמיוחסים לשאר הסייעות". לדבריו, יום לפני מעצרה "היא מסרה הודעה פתוחה, כעדה. היא אמרה שהיא ראתה דברים והיא התריעה גם בפני הצוות עצמו. היא ניסתה גם להתריע בפני בעלת הגן. אבל כן, היו מעשים שהיא ראתה, לא בהכרח מעשי אלימות, אלא יותר מעשים שמבזים את הילדים בגן, קצת מזלזלים".