המשטרה עצרה היום (רביעי) שתי סייעות נוספות מהפעוטון ברמלה שבו לפי החשד התעללו בפעוטות. אתמול נעצר בן זוגה של מנהלת הפעוטון ליטל ברסי בחשד לאי דיווח ואלימות כלפי ילדים בגן. מוקדם יותר השבוע נעצרה ברסי עצמה וחמש סייעות נוספות.
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצר לסייעות החשודות בהתעללות ברמלה
הארכת מעצר לסייעות החשודות בהתעללות ברמלה
הארכת מעצר לסייעות החשודות בהתעללות ברמלה
(צילום: שאול גולן)
אתמול הוציא משרד העבודה והרווחה למקום צו הפסקה מנהלי למשך 90 יום, שנכנס מיידית לתוקף ואוסר על המשך פעילות הגן בתקופה זו.
הורי הילדים פנו אתמול למשטרה באמצעות סנגורם, עו"ד עדי כרמלי, וטענו כי הגיע לידיהם מידע שלפיו הגן פעל ללא רישיון עסק, וכעת הם מבקשים להרחיב את החקירה במשרד הרווחה האחראי על פיקוח הגנים.

לדברי עו"ד כרמלי, בכירים במשרד הרווחה היו בקשר עם הגן בנוגע להעסקתן של אחת הסייעות החשודות. הם טענו למכתב שאוסר על העסקת הסייעת בשל חשד לאלימות, אך היא המשיכה לעבוד.
2 צפייה בגלריה
ההפגנה ברמלה
ההפגנה ברמלה
הורי הילדים מפגינים ברמלה
(צילום: שמוליק דודפור)
כזכור, ביום שני שעבר הורים לילדים בפעוטון הגישו תלונה אחרי שצפו בתיעוד מצלמות שהוצבו בגן ובו נראות שתי סייעות נוקטות אלימות כלפי הילדים. בעקבות זאת, המשטרה פתחה בחקירה ושתי סייעות, רוחמה סעד ונירית שוויד נעצרו. בהמשך כאמור נעצרו עוד חמש סייעות ומנהלת הגן.
הורים שתיארו את תוכן הסרטונים סיפרו בין היתר כי הילדים נצפו נזרקים על הרצפה. האם נ' סיפרה: "רואים איך משכיבים בחוזקה את הילדים על הגב, זורקים מגבונים על הילדים, רואים גם שהיא מרביצה לילדים שלנו עם קופסת מגנטים".