2 צפייה בגלריה
צפירה בבית אבות משען
צפירה בבית אבות משען
בית האבות משען בבאר שבע
(צילום: רועי עידן)
אחרי שבועות ארוכים שבהם הנגיף עזב את בית האבות משען בבאר שבע, ש-14 מדייריו נפטרו בגל הראשון, שלושה עובדים ודיירת נדבקו בקורונה. בהודעה שפרסמה היום (שישי) ההנהלה נכתב כי מטעמי הגנה על כלל הדיירים, המתחם שוב ייכנס לבידוד לפחות עד שהחקירה האפידמיולוגית של שלושתם תסתיים.

ההתפרצות במשען - כתבות נוספות

ראש מטה מגן אבות במשרד הבריאות, פרופסור נמרוד מיימון, הורה לערוך בדיקות חוזרות לכל דיירי המחלקה הסיעודית ביום ראשון. ברשת ציינו בנוסף כי כל הדיירים יקבלו את הארוחות ישירות לחדריהם.
2 צפייה בגלריה
(צילום: רועי עידן)
מנהל הסניף בבאר שבע, שנאלץ להיכנס לבידוד בשל החשיפה לשני העובדים, יוחלף על-ידי מנהל הסניף ברמת גן (משען אפעל). "תגברנו את צוות הבית ונבצע חיטוי", ציינו בנוסף ברשת והדגישו שביקשו לקבל את התוצאות לבדיקות שנערכו שלשום.

מלי אביעוז, שאביה צביקה פרגמנט (93), מתגורר במקום, הביעה חשש כבד מהתפרצות נוספת של הנגיף. "אני רואה איך הכל חוזר בחזרה", אמרה אביעוז בשיחה עם ynet. "אבא שלי עדיין שם, זה הבית שלו והוא לא מוכן לצאת. ביקשתי לדעת באיזו קומה מתגוררת הדיירת כדי שנדע שאבא שלי לא היה בקרבתה, אבל לא נותנים לנו תשובה. שוב מנסים להשתיק את העניין. אני חוששת וכועסת, אבל שום דבר לא עוזר".
לדבריה, "חלק מהצוות מסתובב כשהמסכות על הסנטר, הם לא מבינים שלכולם זה יכול להגיע. המקום הזה צריך להיות מוגן כמו כור גרעיני אחרי מה שעברנו איתם. אנחנו שומרים על אבא שלי מכל משמר אבל חבל שדווקא שם לא שומרים עליו כמו שצריך".
במשען פנו למשפחות בהודעה שבה נכתב: "היום נערכו בדיקות לכלל דיירינו ולכלל אנשי הצוות והמטפלות. ללא קשר לבדיקה, אחת המטפלות חשה לא טוב והגיעה עצמאית לסורוקה. שם אובחנה כחיובית לנגיף. בשל כך הכנסנו את הדיירת שלה לבידוד ואנחנו עורכים חקירה אחר תנועות המטפלת על מנת לבדוק אם יש צורך להכניס אנשים נוספים לבידוד".