רגע אחד יוצא דופן התרחש אמש (יום ה') בעת הפגנת מתנגדי ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, כאשר בתו של עוזי אנטר שעוכב לחקירה התעקשה לעלות לאוטובוס העצורים של המשטרה ונאבקה בשוטרת שסירבה לאפשר לה לעלות.
אנטר דפק על מחסום והפר את הגבלות הרעש. "המתנו לאחר יום ארוך אחרי שזרקו אותנו מהמאהל", סיפר אנטר. "חזרנו למחסום בחזרה למאהל, ותוך כדי המתנה שני חבר'ה התנפלו עליי. יכול להיות שנתתי מכה על המחסום. העלו אותי לאוטובוס והילדה שלי נלחמה עליי. אפשרו לה לעלות לאחר שהיא לא ויתרה. המתנו באוטובוס של העצורים. אמרו לי שלא ייקחו אותי למעצר אבל אני צריך להגיע ביום ראשון לחקירה".
3 צפייה בגלריה
בת 11 עלתה עם אביה לאוטובוס העצורים מהפגנת בלפור מאחר וסירבה להיפרד
בת 11 עלתה עם אביה לאוטובוס העצורים מהפגנת בלפור מאחר וסירבה להיפרד
הילדה בפתח האוטובוס
3 צפייה בגלריה
עוזי אנטר אליה אנטר הפגנה בלפור ירושלים
עוזי אנטר אליה אנטר הפגנה בלפור ירושלים
"רצינו לחזור למאהל והגענו לאוטובוס משטרתי". עוזי אנטר ובתו אליה
הבת, אליה סיפרה: "לא הייתי מרוכזת ופתאום לא ראיתי את אבא שלי. אמרו לי שהוא נעצר אז רצתי לאוטובוס. עליתי לאוטובוס ולא הסכמתי שיעצרו את אבא שלי. נלחמתי עליו. זה אבא שלי. אין סיכוי שהוא עולה על האוטובוס בלעדיי. כעסתי והייתי בסערת רגשות. אנחנו מגיעים בכל כמה זמן לכמה ימים למאהל וישנים שם. רצינו לחזור למאהל והגענו לאוטובוס משטרתי. עכשיו אנחנו בסדר".
3 צפייה בגלריה
הפגנת תמיכה בנתניהו
הפגנת תמיכה בנתניהו
הפגנת התמיכה בנתניהו
(צילום: AFP)
הערב הגיעו כ-300 תומכי נתניהו לרחוב בן מימון בבירה כדי לצדד בעשייתו ובפועלו. במרחק 100 מטרים משם עמדו מתנגדיו. הנוכחים בהפגנת התמיכה בראש הממשלה השתתפו בקריאת "שמע ישראל" ו"ברכת כהנים" – ולאורך כל ההפגנה הוקרנו סרטים של ראש הממשלה ותומכיו העיקריים בליכוד – השרים דודי אמסלם ואמיר אוחנה ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר.