הפרקליטות החליטה: אין ראיות מספיקות - תיק האונס הקבוצתי נסגר. הפרקליטות הודיעה לשישה ילדים ונערים בני 12 ו-13 שהיו חשודים במעורבות באונס קבוצתי של ילדה בת 11 ברמלה כי התיק נגדם נסגר מחוסר ראיות מספיקות. לחמישה מהמעורבים יוחסה עבירת המין ולאחד מהם הפצת סרטון שתיעד לכאורה את המקרה.
במקביל נמסרה היום ההודעה על סגירת התיק למשפחתה של הילדה ובא כוחה, בפגישה שנערכה עמם במשרדי הפרקליטות. עו"ד תומר סבג, שמייצג את משפחת הילדה, מסר בתגובה: "נפגשנו היום עם נציגי הפרקליטות לפגישה ארוכה, שבה הוצגה בפנינו ההחלטה לסגור את התיק והנסיבות. אנחנו נלמד את ההחלטה ונשקול צעדינו להמשך".
בקיץ שעבר פורסם כי כמה חודשים לפני כן אנסו כמה ילדים ונערים את הילדה - והפיצו סרטון המתעד את המעשים. בין היתר דווח כי הילדה הוזמנה למפגש חברתי במבנה נטוש, ונותרה לבדה עם התוקפים שביצעו בה לכאורה מעשי סדום בזה אחר זה.
1 צפייה בגלריה
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הורי הילדה התלוננו אז במשטרה, אולם מפאת גילם הצעיר שוחררו הצעירים כעבור זמן קצר ושבו לספסל הלימודים. החשודים טענו כי המעשים שיוחסו להם היו בהסכמה, ובחקירת המשטרה עלה כי לא נעשה שימוש בסכין כפי שנטען תחילה.
בנוסף הגיעו לגורמי האכיפה ראיות חיצוניות, בהם סרטונים והקלטות, שחיזקו במידה מסוימת את גרסת הילדים והנערים. בסופו של דבר, גורמי החקירה סברו כי לא ניתן לקבוע בוודאות מה אירע בזירה - ולכן אין סיכוי להרשעה.

בנוגע לאפשרות לייחס למעורבים עבירת אונס כביכול "בהסכמה" עם קטינה מתחת לגיל 13, גם כאן היו סבורים בפרקליטות כי פערי הגילים בין הצדדים אינם גדולים ולכן אין יסוד סביר להרשעה. בנוגע להפצת הסרטון - עבירה פלילית ברורה - המשטרה לא הצליחה לאתר את הגורם הראשון שעשה זאת. בשל כך נסגר התיק גם נגד החשוד בהפצת הסרטון.
בהודעת פרקליטות מחוז מרכז היום נאמר כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק, בהן סרטונים והקלטות, נמצא כי אין סיכוי סביר להרשעה ולכן התיק נסגר".