בשנים האחרונות, הצרכן הישראלי הולך ונחשף לתרבות צריכה קולינרית מתוחכמת ומעודכנת – ובכלל זה למגמות וטרנדים מהעולם, שחדרו גם לעולם המסעדנות הישראלי. העובדה שעולם המזון מתקדם, מתחדש ומתאים עצמו לצרכן החדש, יצר הזדמנויות צריכה חדשות בעולמות האירוח והקולינריה וכפועל יוצא מכך, מוציא את הנקניק הקלאסי והאהוב, גם מחוץ לגבולות הכריך.
ואם הזכרנו נקניק, הרי שאין שם יותר נרדף למוצר הזה בישראל מהשם זוגלובק – החברה המשפחתית שהוקמה בשנת 1937 בנהריה ומקפידה עד היום לספק תוצרת בשר איכותית וטעימה ברמה הגבוהה ביותר. גם היום, כאילו לא עברו 86 שנה מאז היווסדה, החברה עדיין מחויבת לאותה מטרה בדיוק - להיות יום יום על הצלחת של הצרכנים בישראל. עד כמה המוצרים של זוגלובק אהובים ומומלצים? מאד. ולראיה: לאחרונה העניקו הצרכנים בישראל את חותמת "המלצת הצרכנים" של BRAVO בקטגוריית הנקניקים לסדרת הפרימיום החדשה של זוגלובק.
1 צפייה בגלריה
סדרת נקניקי הפרימיום של זוגלובק. בהשראת מעדניות בוטיק ומסעדות מהעולם
סדרת נקניקי הפרימיום של זוגלובק. בהשראת מעדניות בוטיק ומסעדות מהעולם
סדרת נקניקי הפרימיום של זוגלובק. בהשראת מעדניות בוטיק ומסעדות מהעולם
(צילום: יח"צ)

חדשנות קולינרית כערך יסוד

מעבר לאיכות ללא פשרות, ערך יסוד נוסף המאפיין את זוגלובק הוא החדשנות הקולינרית, כלומר להיות תמיד עם יד על הדופק ולספק לצרכנים את המוצרים האיכותיים ואף הטרנדיים ביותר. ובאמת, לפעמים מתחשק לנו להתענג על ביס מושלם בסנדוויץ' עם שילוב של נקניקים, לארח על פלטת נקניקים משובחת או להיזכר במנת טאפאס שטעמנו בחו"ל או במסעדה. וזה בדיוק הזמן לעשות מקום של כבוד לסדרת הפרימיום של זוגלובק, שהיא בעצם נבחרת נקניקים ארוזים, איכותיים וטעימים.
(סדרת נקניקי הפרימיום של זוגלובק. יוצאים מגבולות הכריך)

ההשראה: מעדניות בוטיק בעולם

סדרת נקניקי הפרימיום של זוגלובק מבטאת את המומחיות רבת השנים של זוגלובק בתחום. זוהי סדרה חדשה של מעדני בקר ופסטרמה איכותיים ועשירים בטעמים מגוונים, בהשראת מעדניות בוטיק בעולם ובהתאמה לטרנד הביתי של חובבי הבישול והגורמה. מתוך מוצרי הסדרה אפשר לבחור למשל קורנביף – כלומר פרוסות חזה בקר צלוי, מושלמות לסנדוויץ' פינוקים או לסלט עם טאץ' או פרוסות כתף בקר צלויות ועסיסיות (רוסטביף), שמשתלבות נפלא בכריך חם או קר. בסדרה אפשר למצוא גם סרוולד קלאסי, שהוא נקניק יבש, שתופס מקום של כבוד במגש אירוח מושקע ליד בירה קרה, וגם צלעות אסאדו לכריך מושלם.
"סדרת נקניקי הפרימיום של זוגלובק נולדה לפני כשנתיים כסדרת מעדני בקר ופסטרמה איכותיים ועשירים בטעמים מגוונים, בהשראת מעדניות בוטיק ומסעדות מהעולם, ובהתאמה לטרנד הביתי של חובבי הבישול, האירוח והגורמה", מספרת ליאת גילר, סמנכ"לית השיווק של זוגלובק.
ליאת גילר, סמנכ"לית שיווק זוגלובק ליאת גילר, סמנכ"לית שיווק זוגלובק צילום: יח"צ
הרגשתם שקיים לכך צורך מהשטח? "בהחלט. מעבר להתפנקות האישית של כל אחד עם כריך מפנק או סלט עשיר במיוחד, האירוח הביתי עלה גם הוא מדרגה והפך להיות אירוע חגיגי ומושקע שמצריך את המארחים להיערך אליו, להכין תפריט מראש, לקנות מצרכים, לבשל לקראת המאורע ולבסוף גם ולהגיש הכל בצורה אסתטית ומרשימה. מגמות אלו הצמיחו טרנדים נוספים שבאו לידי ביטוי בפרימיומיזציה ובשאיפה, שחוויית האירוח תהיה מושלמת. כלומר, לא מספיק להשקיע בניראות ההגשה, אלא גם להשתמש במוצרי מזון איכותיים. לצד כל זה הצרכנים מחפשים קיצורי דרך שיאפשרו להם "לתקתק" ארוחה ואירוח מושלם עם מינימום מאמץ".
וכאן אתם נכנסים לתמונה עם הסדרה החדשה. "בדיוק. סדרת נקניקי הפרימיום מאפשרת לצרכנים לארח בסטייל ללא הרבה מאמץ. פלטות הנקניקים ששואבות השראה ממסעדות באירופה וממעדניות בוטיק בעולם, מאפשרות למארח להכין פלטה של נקניקים לפנתאון ולהרשים את האורחים שלו מבלי לעבוד קשה. פלטה כזו יכול לכלול, למשל, סרוולד קלאסי או בסגנון איטלקי, פסטרמה בנוסח טוסקנה, ברזילאית שהיא שילוב בין הודו לבקר, קורנדביף ורוסטביף, ועוד. נקניקי הפרימיום באים טוב בגרסה חמה או קרה".

הניסיון עושה את ההבדל

לזוגלובק ניסיון של מעל 80 שנה בייצור נקניקים ופסטרמות, כאשר כל המוצרים מפותחים ומיוצרים בארץ במפעל החברה בשלומי. גם סדרת הפרימיום פותחה על ידי צוות מוביל של טכנולוגים בעלי ניסיון של שנים בתחום, המתמחים בפיתוח וחדשנות. הסדרה החדשה נוצרה בהשראה של מעדניות בוטיק, טעמים וטרנדים מהעולם והתוצאה היא נקניקים איכותיים ועשירים והכי חשוב, טעימים מאוד.
לזוכים נוספים של "BRAVO - המלצת הצרכנים" 2022 לחצו כאן