מוגש מטעם חברת Csmart
ייעוץ ארגוני ופיתוח מנהלים הוא דבר קריטי לארגון. כל החיים לימדו אותנו שאנחנו צריכים ללמוד כדי לעשות תואר ואין ספק שהתואר האקדמי חשוב, אבל האם תואר יהפוך אותך לביג שוט? האם תואר יהפוך אותך למנהל בכיר או מנכ"ל שמוביל את השוק? כנראה שלא. אז איך בכל זאת רוכשים את הידע הזה? הידע שמרגיש שרק יחידי סגולה מכירים וזוכים לקבל? כלכליסט בשיתוף חברת ידע פיתוח סביבות למידה בע"מ (LMS) בנו את פלטפורמת CSMART, הפלטפורמה שנותנת לכם אפשרות ללמוד מהאנשים המובילים בתחום, מהאנשים שכבר עשו את זה.

2 צפייה בגלריה
לשימוש כתבה שיווקית בלבד
לשימוש כתבה שיווקית בלבד
רו"ח ניר זיכלינסקי - יו"ר SRI Global Group, ממייסדי איגוד הדירקטורים בישראל
(צילום: ידע - פיתוח סביבות למידה בע"מ)

הידע הכמוס של השדרה הניהולית

"אין חכם כבעל נסיון" הוא משפט עתיק שנים והוא נכון גם לזמננו. ממי הייתם מעדיפים ללמוד לשיר, ממורה בבית ספר לפיתוח קול, או מאחד האמנים המפורסמים בישראל כמו רמי קליינשטיין או שלומי שבת? ברור שתמיד נעדיף להעשיר את עצמנו וללמוד מכאלה שכבר הצליחו, פשוט לא תמיד יש לנו את האפשרות והם לא תמיד נגישים.
קיימים לא מעט מאמרים אשר תומכים בהשערה הזאת, אחד מהם הוא "לומדים על למידה ממורים מומחים" של דיוויד צ'ארלס ברלינר אשר בוחן את הנושא לעומקו ומציע כמה יתרונות ללמידה מהאנשים המובילים בתחומם:
1. הם מפתחים אוטומטיות לפעולות חוזרות ונשנות כדי להשיג אתה מטרותיהם, כלומר מייצרים שיטות עבודה ייחודיות.
2. הם רואים יותר הזדמנויות ללמידה מהשטח וגמישים יותר בתוכניות הלימוד מה שמייצר התאמה למה שקורה בשטח.
3. הם רגישים יותר לצרכי התלמידים ולמצבים החברתיים שונים ומציעים פתרונות יצירתיים.
4. הם מציגים בעיות או שאלות בדרכים שונות ובצורה איכותית יותר ממרצים שאינם לוקחים חלק פעיל בעולם העסקי.
5. הם מרשים לעצמם לצאת מהמסגרת שהוכתבה וזה בעצם מה שמאפשר להם לפרוח גם בתחום העיסוק שלהם וגם כמרצים.
6. הם מביאים מקורות ידע עשירים ומגוונים הרבה יותר ממורים שאינם מומחים. המשמעות היא שמומחים לא נצמדים לסילבוס ובעצם מאפשרים ללמוד בצורה רחבה יותר.

מעובד למנהל – המסלול לשדרוג הקריירה

כמה פעמים ישבתם באקדמיה ותהיתם לעצמכם האם כל הידע הזה הכרחי לעתיד המקצועי שלי? כנראה שלא מעט. העולם היום משנה פניו ויותר ויותר אנשים מבינים שהתואר הוא רק הבסיס הראשוני לתחילת הקריירה, אבל הוא ממש לא מהווה שום גושפנקא להצלחה.
ידע הוא בעצם המידע שאתם מקבלים והמיומנות שאתם רוכשים תוך כדי הניסיון, אבל לרובנו זה לא מספיק כדי להתברג בשדרה הניהולית של החברות הגדולות בישראל. אז מה יש באנשים שכן מצליחים להתברג בשדרה הניהולית, או כמנכ"לים המובילים בתחומם?
כדי להגיע להישגים משמעותיים בקריירה שלכם ולהשתדרג לניהול, גם מבחינת המעמד וגם מבחינת השכר, אתם צריכים לרכוש ידע שיתן לכם "פור" על הקולגות שלכם, מה יותר טוב מאשר לרכוש את הידע הזה מאנשים שעשו את זה בעצמם? מהמנכ"לים הגדולים ביותר, מאושיות מקצועיות ומהאנשים המובילים בתחום. כאלה שלא רק יעבירו את המידע, אלא יעבירו את הידע שלהם, את הניסיון שלהם, את התפיסות שלהם ואת הפרספקטיבה העסקית שלהם.
בקורס "מנהיגות מעוררת השראה" בהנחייתו של פרופסור אהוד דודסון (שכיהן בעבר כמנכ"ל כללית) קופת החולים הגדולה בישראל) תוכלו להעשיר את עצמכם עם ידע שנאסף מנסיון של עשרות שנים וליהנות מהידע, המסקנות והחוויות שהוא אסף בדרך ובשורה התחתונה – איך להיות מנהיג ולהוביל את הארגון להצלחה.

איך להיות One of a kind? אסטרטגיות עסקיות

בסופו של דבר, המטרה של כל עסק זה להרוויח, אבל רוב החברות והעסקים נסגרים בשנים הראשונות להקמתם ולא רק, רבים מהעסקים נסגרים בשל תנודתיות קיצונית בשוק. לדוגמא, לא מזמן ראינו לא מעט עסקים קורסים בתקופת הקורונה. אבל, לא מעט מהחברות גם זכו לנסיקה בתקופה הזאת, איך זה יכול להיות שחלק קרסו וחלק נסקו? אסטרטגיה עסקית היא המפתח.
עידו אהרוני, יועץ עסקי לחברות גלובליות ובתי השקעות, שותף-מייסד של קרן השקעות ולשעבר הקונסול הכללי בניו יורק פיתח מתודולוגיה לאסטרטגיה עסקית, המבוססת על 5 צעדים. המטרה של השיטה הזאת היא לסייע ליזמים, מנהלים ובעלי עסקים להשיג הצלחה בהגעה ליעדים וצמיחה מתמדת גם בזמן משברים.
בקורס אסטרטגיה עסקית של עידו, תוכלו ללמוד מאחד האנשים המובילים בתחום וללמוד איך אפשר לצמוח גם בתקופות של אי-ודאות כמו שאנחנו חווים בנשים האחרונות.
תחום לימודים קרוב לכך הוא קורס בניית תכנית עסקית למשקיעים. קורס זה מועבר ע"י רו"ח ניר זיכלינסקי, ממייסדי איגוד הדירקטורים בישראל, מעניק כלים תאורטיים ומעשיים לכל בעל עסק - קטן וגדול כאחד.
2 צפייה בגלריה
לשימוש כתבה שיווקית בלבד
לשימוש כתבה שיווקית בלבד
רו"ח ניר זיכלינסקי - יו"ר SRI Global Group, ממייסדי איגוד הדירקטורים בישראל
(צילום: ידע - פיתוח סביבות למידה בע"מ)
לימודים מותאמים לצרכים שלכם
מה שציינו כאן, זה רק על קצה המזלג. בפלטפורמת CSMART תוכלו למצוא תכנים במגוון רחב של נושאים כמו ניהול ושדרוג המכירות בארגון עם אביב שמש, לפתח את עצמכם עם קורס עמידה מול קהל בהנחייתו של תום גרציאני מהשחקנים המובילים בישראל ואפילו ללמוד להוריד הילוך כשצריך עם קורס מדיטציה בהנחייתה של מיכל ינאי.
היתרון הגדול ב- CSMART הוא שכל הקורסים ממוקדים ומכוונים למנהלים, לאנשי מקצוע שמכוונים הכי גבוה, לאלו שרוצים להיות מנהלים בקריירה שלהם, לבעלי עסקים ובמילים אחרות, למי שרוצים להיות ה"תותחים" החדשים בתחום שלהם.
מדובר על קורסים אשר מתאימים למגוון רחב של מקצועות ותחומי עיסוק מכיוון שהם קורסים שכל אחד צריך שיהיה לו בסל כישורים. כל הקורסים הם אינטרנטיים, עשויים ברמה הטובה ביותר שיש בשוק כיום ואפשר ללמוד אותם מכל מקום ובכל זמן.

מוגש מטעם חברת Csmart

פורסם לראשונה: 15:59, 05.09.23