1 צפייה בגלריה
לוחמי הצוללות
לוחמי הצוללות
ארכיון
(צילום: דובר צה"ל )
חוקרי יחידת להב 433 במשטרה עצרו היום (שני) את הבלוגר ליאור קופלוביץ' המכונה "אישתון", בחשד שהטריד את מיכל עבאדי בויאנג'ו, החשבת הכללית לשעבר במשרד האוצר. עבאדי בויאנג'ו היא עדה בתיק 3000 (פרשת הצוללות).
"בתום חקירה סמויה", נמסר מהמשטרה, "עצרה הבוקר היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) את האיש, שהוא עיתונאי עצמאי, ועיכבה חשודה נוספת בגין חשד לביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות, הטרדה עד וקשירת קשר לביצוע פשע".

לפי המשטרה, "החקירה החלה בעקבות תלונה שהוגשה ביחידת הונאה תל אביב על-ידי עובדת ציבור ששימשה בעבר בתפקיד בכיר במשרד ממשלתי. לדבריה, אלמוני שהגיע לביתה הציג בפניה מצג שווא תוך שהוא מתחזה לעובד בגוף מודיעיני והראה לה כתבה הנחזית לכתבה שעומדת להתפרסם - כל זאת על רקע עדות שמסרה הבכירה בפרשה, שנחקרה בלהב 433".
במשטרה טענו עוד כי "החקירה הסמויה העלתה כי החשוד נערך מבעוד מועד ופעל על מנת להתחקות אחר מקום מגוריה של המתלוננת ומקומות נוספים שבהם שהתה, תוך שימוש באמצעים שונים".
"כמו כן", הוסיפו במשטרה, "הוא הגיע לביתה בשעת ערב מאוחרת והטרידהּ תוך שהוא מתחזה, כאמור, לעובד בגוף מודיעיני - וזאת על מנת לרכוש את אמונה ולהשיג ממנה את מבוקשו".