נערה מהדרום שיצאה לבלות עם חברות בחופש הגדול - וחייה הפכו מאז לסיוט. כך סיפר ל"ידיעות אחרונות" גורם שנפגש עם בני משפחתה של הצעירה, שנפלה לפי החשד קורבן לאונס קבוצתי בידי עשרות גברים במלון הים האדום באילת. "היא ילדה טובה ותלמידה מצטיינת. ניצלו אותה כשהייתה במצב לא טוב", סיפר אותו גורם.
בני משפחתה של הנערה, מספר הגורם, מנסים בכל כוחם לגונן עליה מאז האירוע. "הנפש שלה קרועה", הוא אומר, "היא במצב נפשי לא טוב, אבל יש סביבה כיום הרבה מאוד אנשי מקצוע שמלווים אותה, יחד עם בני משפחתה. מדובר במשפחה חמה ואוהבת, שלא עוזבת אותה לרגע".
עוד סיפר הגורם כי הנערה חוששת מאוד מכך שתועדה. "הכי קשה לה עם חוסר הוודאות לגבי הצילומים. היא פוחדת מכך שהתמונות שלה הופצו. היא בסך הכול נערה שהגיעה לאילת כדי לבלות עם חברות".
לדברים הצטרפה גם עו"ד שני מורן, המייצגת את המתלוננת: "מצבה הנפשי קשה מאוד. היא חוותה טראומה שקשה להגדיר במילים, אבל לצד זאת, אני חייבת לומר שיש לה תעצומות נפש אדירות והיא תעשה כל מה שצריך כדי שהצדק ייצא לאור, כולל לעמוד בעימותים ועל דוכן העדים".

אתמול האריך בית משפט השלום באשקלון בחמישה ימים את מעצרו של חשוד שני בפרשה, תושב חדרה בן 27, בעל עבר פלילי. הוא חשוד באונס. עו"ד ליאור רונן, שמייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר: "התיק מתנהל בדלתיים סגורות, תחת צו איסור פרסום. לכן נוכל רק לציין שהצעיר מכחיש כל קשר לפרשה ואנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם".
מחקירת המשטרה עלה כי הנערה נסעה לאילת עם חברתה, שם פגשו במכרים של האחרונה. הם שתו אלכוהול, ובשלב מסוים עלתה הנערה לשירותים באחד החדרים במלון הים האדום בעיר. שם, לטענתה, אנסו אותה. שלשום נעצר חשוד ראשון בפרשה, גם הוא תושב חדרה, בן 27, המוכר למשטרה בגין עבירות רכוש. זאת בעקבות התכתבות שלו עם המתלוננת שבה נכתב, בין היתר, כי קיימים סרטונים מאותו המקרה. החשוד טען כי אדם אחר השתמש בטלפון שלו ו"התכתב בשמו". אתמול נערך עימות בינו לבין חברתה של המתלוננת.
בשל ריבוי החשודים בפרשה, הוקם במשטרת מרחב לכיש צוות חקירה מיוחד, בניסיון לאתרם. מאז האירוע מלווה הנערה על ידי ארגון "תאיר" לנפגעי תקיפה מינית ועל ידי אנשי מחלקת הרווחה של עיריית אשקלון.
"אנו מזועזעים מהדיווחים על חשד לאונס קבוצתי של הנערה מאשקלון במלון באילת, ומגנים בחריפות את המעשה הנורא", אמר אתמול ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם. "אין לי ספק שגורמי אכיפת החוק יידעו למצות את הדין עם האחראים למעשה. גורמי הרווחה בעירייה עומדים מאז חשיפת הפרשה לרשות בני המשפחה בכל דבר ועניין. ולנערה היקרה, חשוב לנו לומר שכולנו איתך בלב שלם, מעניקים לך כל גיבוי. הישארי חזקה".