שוטרים איתרו היום (שבת) חולה מאומת ב"קלאב הוטל אילת". החולה, גבר בשנות ה-30 לחייו מיפיע שבצפון, נקנס ב-5,000 שקלים. הוא ומשפחתו הורחקו מהעיר.
האיש שהה לילה אחד במלון "קלאב הוטל" עד שצוות המלון פנה למשטרה בשל חשד שהאיש חולה קורונה. הוא היה בין היתר בבריכת המלון.
1 צפייה בגלריה
קלאב הוטל באילת
קלאב הוטל באילת
קלאב הוטל אילת
(צילום: מאיר אוחיון)
מיד עם קבלת הדיווח במוקד 100, הגיעו שוטרי יס"מ לחדרו של האיש במלון כשהם בחליפות מיגון, הודיעו לחולה כי הוא מפר את צו "בריאות העם" ועליו לעזוב מיד את המקום ולחזור למקום הבידוד בביתו ביישוב בצפון הארץ. השוטרים ליוו את החולה ומשפחתו למכוניתו, ומסרו לו דו"ח.
מהמשטרה נמסר כי "במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה פועלים שוטרי משטרת ישראל לאיתור חולים מאומתים המפרים את תנאי הבידוד ומסתובבים במרחב הציבורי תוך סיכון ממשי להדביק ולהפיץ את המחלה ולסכן את כלל הציבור. השוטרים פועלים תוך סיכון ממשי לבריאותם והכול במטרה להגן על שלום הציבור".
ממלון "קלאב הוטל" נמסר בתגובה: "האורח הגיע אתמול למלון, עבר את כל תהליך הבידוק הנוקשה בהתאם להוראות התו הסגול, כולל החתמתו על הצהרת בריאות ומדידת חום. הוא זוהה על ידי אורח אחר המכיר אותו, כחשוד בקורונה, והוא הודיע להנהלת המלון - שמיד פעלה בתגובה והזעיקה את המשטרה. המלון הרחיק ביוזמתו את החשוד ומשפחתו מהמקום וערך חיטוי יסודי בחדרם. המלון יזם את הטיפול המהיר בנושא, הביא אותו לסיומו וימשיך לגלות רמת ביטחון גבוהה למען בטיחות אורחיו".
בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הערב כי מאז אתמול אחר הצהריים נפטרו 11 ישראלים שנדבקו בנגיף הקורונה. אתמול אובחנו 1,358 מאומתים חדשים ופוענחו 22,890 בדיקות. מאז פרוץ המגפה נפטרו 523 ישראלים. 328 מהחולים במצב קשה, 95 מונשמים.