הזמר עידן חביב, שכיכב לאחרונה גם בתכנית הריאליטי "הישרדות", הופיע אמש (יום ב') בחתונה בחוות רונית שבשרון שבה לא נשמרו הנחיות הקורונה. אנשים שנכחו באירוע סיפרו שהיו בה כ-450 אורחים, וכפי שאפשר לראות בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות - הזוג עצמו וגם אורחים רבים לא עטו מסכות על פניהם ורקדו בצפיפות.
במשטרה אומרים שהגיעו לחוות רונית אך לא נמצאו הפרות של התקנות. ביום ראשון נערך שימוע לבעלי גן האירועים בעקבות חתונה שהתקיימה ביום חמישי שעבר, ובה השיא שגריר ישראל בסין צבי חפץ את בתו ובסיומו הוחלט להסתפק באזהרה. בליל אותו אירוע קיבל גן האירועים קנס בסך 5,000 שקל.
מטעמו של עידן חביב נמסר בתגובה: "עידן שומר בכל ההופעות שלו על ריחוק חברתי, מקפיד לחזור ולבקש מהקהל לשמור על ריחוק ולא מצטלם או מתקרב לאנשים. בנוסף, משרד הניהול שלו דורש זאת ועוד בתנאי החוזה מול הלקוח. תנאי הכרחי להשתתפות של עידן באירוע הוא הקפדה על הגבלות משרד הבריאות".
2 צפייה בגלריה
התקהלות בהופעה של עידן חביב בחוות רונית
התקהלות בהופעה של עידן חביב בחוות רונית
החתונה בשרון, אמש
2 צפייה בגלריה
התקהלות בהופעה של עידן חביב בחוות רונית
התקהלות בהופעה של עידן חביב בחוות רונית
עידן חביב בחתונה, אמש
עוד נמסר, כי "מדובר בחתונה מצומצמת ואינטימית, שבה ישבו האורחים סביב שולחנות בקפסולות ובריחוק. בני משפחה הקרובים צפו יחדיו בשיר וככל הנראה הם נראים בצילום. ככל שעידן משתדל ומקפיד, בזמן שהוא שר אין לו יכולת להבחין או לשלוט בהתנהגות של כל צופה וצופה".
שלשום פורסם כאן תיעוד של חתונה שנערכה בכפר סבא ובה הופיעה הזמרת עדן בן זקן. ההופעה הופסקה בשלושה מקרים שונים לאחר ששוטרים עברו ליד האולם והבחינו בהפרת ההנחיות.
בשבועות האחרונים התפרסמו אירועים נוספים שבהם הופיעו זמרים מפורסמים במסיבות שונות שבהן לא נשמרו כללי הקורונה. בין היתר הופיע הזמר קובי פרץ בחתונה שנערכה בווילה בנתניה בתחילת חודש אוגוסט. בשבוע שעבר הופיעו נסרין קדרי וליאור נרקיס בשני אירועים שונים שבהם לא שמרו המשתתפים על ההנחיות.