לפני כמה שנים ערך עיתונאי בריטי ניסוי והסתגר בחדר בית מלון כשהוא צופה אך ורק בערוץ הרוסי בשפה האנגלית Russia Today, במטרה לזקק את המסרים והפרופגנדה נגד המערב. אילו חייזר היה נוחת בישראל ועורך ניסוי דומה שבמסגרתו היה צופה שבוע שלם רק בערוץ 20, קורא בפייסבוק רק את בנימין נתניהו ובטוויטר רק את ציוצי השופרות, הוא היה משתכנע שהשמאל בארץ הוא לא קומץ שרידים של תנועה פוליטית גוועת שהולכים נגד הרוח, אלא כוח-על דמוני, חלק מארגון גלובלי שמאיים על הסדר העולמי עם הרעיונות הליברליים שלו, שולט בכסף, בפקידות ובתקשורת, וכל זאת בעזרת תקציבי עתק מסתוריים באדיבות ג'ורג' סורוס וקרן וקסנר. לאחרונה זכה השמאל הישראלי גם לחותמת הרשמית: מפיצי מחלות. ספק אם יש יהודי שלא חש פה דז'ה וו.
גם בברה"מ של סטלין האשימו את "אויבי המולדת" בכך שהם עובדים בשירות המודיעין המקסיקני, הבריטי, הצרפתי או האמריקני, מנסים להשחית את העם ולפגוע בשליטיו. לכולם היה ברור לאיזו קבוצה אתנית הכוונה.
וזה מוזר, כי הסקרים מראים שבינתיים גוש השמאל-מרכז בארץ רק מצטמק. בקושי 11% מהישראלים מזהים את עצמם כ"שמאל" ומפלגת העבודה אפילו לא עוברת את אחוז החסימה. אבל בימין ממשיכים להתריע מפני "השמאל והאנרכיסטים" והסכנה הגדולה שלכאורה אורבת מכיוונם לעם ישראל.
לא ברור עדיין כיצד הכוח השטני הזה, שבעיני הימין היה מעורב בכל עוולה אפשרית משחר האנושות ועד עצם היום הזה, איפשר את הקמת המדינה ואף ניצח כמה מלחמות ללא המעורבות הישירה של נתניהו. לאיש בימין הביביסטי אין ספק שהדברים הזניחים הללו מתגמדים לעומת הדיפ-סטייפ שלא מאפשרת לימין להשתלט על בית המשפט, לספח ככל הבא ליד, לגרש את כל מי שלא מתאים ולהפוך את ישראל לגן של שושנים עלי אדמות. שחור הוא לבן ולבן הוא שחור.
הדימוי המחריד הזה של כוח אפל ועתיר ממון ומטרות זדוניות (השתלטות על העולם, הפצת מחלות, השחתת המידות והתנגדות להחזרי מס לביבי מתקופת מלחמת השחרור) משתלב היטב בשיח הקונספירטיבי של הימין, זה שנמצא בשלטון ומעצב את פני המדינה כבר 43 שנים ברוטו. הוא עדיין תולה את כל כישלונותיו בשמאל המפוחד והנעלם.
הפרופגנדה היא המצאה עתיקה, אבל הטכנולוגיה המודרנית מסייעת להפיץ אותה במהירות עד שהשקרים וההסתה הופכים ויראליים. היי, ממש כמו המחלה שהשמאלנים מפיצים.
אפרופו מחלות: כשראש ממשלת ישראל האשים בשידור חי את המפגינים נגדו בכך שהם מפיצים את נגיף הקורונה, בוודאי ישבו מיליוני אנטישמים ברחבי העולם והופתעו שדווקא מנהיג ישראלי מאמץ את השיח האפל שלהם ביחס ליהודים.
לאורך הדורות הואשמו יהודים בכך שהם עשירים ו/או ממומנים, שהם מנסים להשתלט על העולם, שהם אוחזים בכלי התקשורת, שהם משחיתים את המוסר ועל הדרך מהווים מפגע תברואתי. בישראל מזדעזעים למשמע אמירות כאלה (בעיקר אם הן מגיעות מאנשי הלייבור הבריטי או ממנהיגים איראניים, פחות כשהן מגיעות מתומכיו טראמפ והימין הקיצוני באירופה), אבל משום מה מאמצים בשמחה את מהלכי הדמוניזציה של השמאל.
כל אמירה של חבר הספסלים האחוריים בפרלמנט האירופי מתקבלת כנבואת זעם. כל אמירה דומה של ראש ממשלת ישראל נגד הנמסיס שלו – השמאל - מתקבלת בשוויון נפש.
בואו נעשה סדר. ספק אם נתניהו אכן מאמין בשילוש הקדוש של סורוס, אילומינטי ואיש הלטאה, או בכך שהשמאל באמת מפיץ מחלות ורוצה למכור את ישראל לאיראנים בשם האינטרנציונל הסוציאליסטי. אבל נתניהו לא לבד כאן, כי יש מי שמקשיב לו.
4 צפייה בגלריה
קסניה סבטלובה
קסניה סבטלובה
קסניה סבטלובה
מי שמושפע מההסתה ומאמץ אותה בתור "אמת אלטרנטיבית" הם תומכיו, אלה שמכים מפגינים בתל אביב או מרססים אותם בגז פלפל, אלה שמטנפים את הרשתות החברתיות עם אצבעות השטנה שלהם או שתוקפים את העיתונאי אמנון אברמוביץ' שמגיע לעשות את עבודתו.
כל זה לא באמת מפתיע. מי שעקב אחר האסקלציה של השנאה בשני העשורים האחרונים ראה שהשד התרחב והתרחב עד שנלחץ החוצה, מותיר מאחוריו את הבקבוק המרוסק. בשד הזה כבר אי אפשר לשלוט. התוצאה עלולה להיות הרסנית, לגרום לשפיכות דמים של מי שמזוהים עם השמאל (גם אם אינם חלק ממנו) ולפגוע במפעל היפה והשברירי שנקרא מדינת ישראל.
  • קסניה סבטלובה, ח"כית לשעבר במחנה הציוני, היא עמיתת מחקר בכירה במכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי הרצליה, ומנהלת התוכנית ליחסי ישראל-המזה"ת במכון "מיתווים"
מעוניינים להציע טור לערוץ הדעות של ynet? שלחו לנו ynetopinion@gmail.com