מדינת ישראל מנסה לחזור לשגרה לאחר תקופת הקורונה, ענף המסעדנות הוא הענף שספג את רוב הפגיעה בימי הסגרים והבידודים, המסעדות היו סגורות ליותר משנה. יחד עם חזרת המשק לשגרה, ועם החיסונים שהצליחו להעניק לנו את החופש המיוחל, המסעדות חוזרות לשגרה.
כעת, בהתרגשות רבה, בעלי המסעדות, בתי הקפה וכל עובדי הענף פותחים את המסעדות בתקווה להעניק ללקוחות את החוויה המלאה שהייתה כה חסרה להם, חוויה של ישיבה בזוג או בקבוצה לצד שולחן עמוס בכל טוב, שתיית יין, דייט טוב או יציאה משפחתית.
2 צפייה בגלריה
 אביבית פריאל אביחי, שף אוזוריה
 אביבית פריאל אביחי, שף אוזוריה
אביבית פריאל אביחי, שף אוזוריה
(צילום: יוגב עזריאל)
באסם-נסטלה החליטו להרים את הכפפה ולצאת יחד עם מסעדנים חזקים ביחד למהלך כזה שהוא מלא השראה ותקווה, שהוא חלק בלתי נפרד מהמחויבות של אסם להניע את תחום הקולינריה מחוץ לבית ובכלל להניע את המשק לכיוון צמיחה חיובית והתאוששות מהירה. מתוך מטרה לחזק את המסעדות, יקבלו מאות אלפי צרכנים הטבות מיוחדות בעת הישיבה במגוון מסעדות ברחבי הארץ. במסגרת המהלך משתתפות כ-100 מסעדות בהן הלקוחות יוכלו להנות מהטבה ייעודית אשר תזכה אותם במנה ראשונה או קינוח במגוון מסעדות אהובות ברחבי הארץ לאחר מילוי פרטים אישיים באתר מיוחד שהוקם למהלך.
2 צפייה בגלריה
 יהונתן בורוביץ, שף בעלים M25
 יהונתן בורוביץ, שף בעלים M25
יהונתן בורוביץ, שף בעלים M25
(צילום: יוגב עזריאל)
"בעלי המסעדות, בתי הקפה וכל עובדי הענף פותחים את המסעדות בהתרגשות רבה ובתקווה להעניק ללקוחות את החוויה המלאה שהייתה כה חסרה לנו בתקופת הסגרים והבידודים. מספר תומר מור, מנכ"ל מסעדנים חזקים ביחד: כולי תקווה שעם כל הקשיים בחזרה לשגרת עבודה אחר הפסקה ממושכת, אנו נוכל לחזור לתת שירות לכל הלקוחות בשמחה ובחדווה. שיתוף הפעולה הנהדר הזה יחד עם אסם-נסטלה יעניק ללקוחות שלנו הזדמנות להגיע למסעדות האהובות עליהם ולחזור למנות הדגל הטעימות אליהן התגעגעו. הצלחנו לגייס למהלך הזה כ-100 מסעדות בכל רחבי הארץ וכולי תקווה כי הציבור יחזור למסעדות לאכול את המנות אליהם כל כך התגעגעה לאחרונה."
*המבצע בתוקף החל מה-18.4, ועד ל-6.5.
** לרשימת המסעדות, ההטבה ולקבלת ההטבה, לחצו כאן>>