2 צפייה בגלריה
סטיספייר פרו 4
סטיספייר פרו 4
סטיספייר פרו 4
(צילום: באדיבות Satisfyer ישראל)

כשמיכל סיפרה לי שהיא מעולם לא הגיעה לאורגזמה, שאלתי אם זה תקף גם לאוננות. "לא, באוננות אני דווקא מצליחה לגמור. אני והוויברטור חברים טובים מאוד", היא ענתה. "אבל אף פעם לא הצלחתי לגמור עם בן הזוג שלי, וכשאני חושבת על זה, אז גם לא עם אף אחד מהבחורים שהייתי איתם. רק לבדי", אמרה בעצב. "ניסיתי פעם לשלב בין השניים"? הצעתי לה, והסברתי שמרבית הנשים לא מגיעות לאורגזמה מחדירה – ושזה נורמלי ותקין, אבל אם היא כבר כן מגיעה לאורגזמה לבד, אז בהחלט שווה לה לנסות לשלב אביזר מין או ויברטור גם כשהיא עם בן הזוג שלה, ולראות מה זה עושה לה ומה זה עושה למין שלהם.
"אבל איך נעשה את זה?", היא שאלה ותהתה כיצד תוכל לשלב את הוויברטור בתוך הסקס עצמו, והאם זה אומר שהיא פשוט תפצח בסשן אוננות עצמאי ואילו בן זוגה יעצור, יסתכל עליה ויהנהן. "את יכולה לאונן מולו כמובן", השבתי לה מחויכת, "אבל את גם יכולה להשתמש בוויברטור שמראש מיועד לזוגות, ולשלב אותו באקט המיני עצמו".
עוד בנושא:
Satisfyer Pro 4 הוא בדיוק מה שחברתי הזדקקה לו, וכשקיבלתי אותו לבדיקה עיתונאית מיהרתי להעביר לה אותו לשימוש. בשנתיים האחרונות היללנו רבות את ה-Satisfyer pro 2 שהביא את כל מי שאני מכירה והתנסתה בו לאורגזמה – לעיתים לראשונה בחייה, ואת חלק מהנשים – כולל כותבת שורות אלו – אף לשפיכה נשית אמיתית בפעם הראשונה בחייהן. ה- Satisfyer Pro 4 מציע את אותה טכנולוגיית יניקה מוצלחת שהכרנו מה-pro 2, רק עם זנב קטן המיועד לחדירה וגינלית, והופך את הצעצוע למשחק זוגי שמעניק לאישה גירוי מקסימלי בזמן שהיא שוכבת עם בן הזוג שלה.

2 צפייה בגלריה
סטיספייר פרו 4
סטיספייר פרו 4
סטיספייר פרו 4. מבט מבפנים
(צילום: באדיבות Satisfyer ישראל)
המראה של הצעצוע הזה מעט חללי, והאמת היא שזה מתאים מאוד לתחושה שהוא מעניק לך – מאחר שהוא מעצים את הסקס, מזרז את האורגזמה ולוקח אותך הישר אל הרקיע השביעי. בנוסף, הצעצוע מגיע עם לא פחות מעשר עוצמות רטט שונות שניתן לשחק ביניהן במהלך השימוש, ולהגביר או להחליש את העוצמה בהתאם להעדפות שלך ושל בן הזוג שלך. פיצ'ר נוסף של ה- Satisfyer Pro 4 הוא האפשרות להשתמש בו מתחת למים – למשל בזמן שאתם בג'קוזי או כשאתם עושים אמבטיה זוגית מפנקת.
"נו, איך היה?", שאלתי את חברתי מספר ימים אחרי שהעברתי לה את הצעצוע. "לא תאמיני, שחר, אבל גמרתי! אשכרה גמרתי! מ' המושלם שלי הסכים שנשלב אותו ביחד וגמרתי איתו בפעם הראשונה".
"מאמינה, בטח שמאמינה", אמרתי לה. "לא סתם המלצתי לך לשלב אותו בסקס שלכם".
"ממש פחדתי ש-מ' יכעס עליי או שהוא ייעלב שאני בכלל מעזה לשלב ויברטור בסקס שלנו, אבל הוא עף על הרעיון, ועוד יותר עף כשהוא ראה שזה עושה לי את זה ושאני גומרת".
"תשתמשו בו שוב?", שאלתי אותה מסוקרנת.
"את צוחקת עליי? כבר השתמשנו בו שלוש פעמים וגמרתי בכל פעם ופעם", היא ענתה והתפוצצה מצחוק. עורה זהר כשאמרה זאת וראיתי עד כמה רווח לה שהיא מצאה פתרון לבעיה שהציקה לה זמן רב כל כך.
מחקרים מראים שרוב הנשים אינן מגיעות לאורגזמה מחדירה, ומטפלות מיניות ממליצות לשלב גירוי חיצוני של הדגדגן בזמן האקט המיני, כדי לאפשר לאישה בכל זאת להגיע לשיא. הוויברטור החדש מבית Satisfyer מבוסס בדיוק על ההבנה הזאת, ואיזה כיף שהוא מצליח לספק את הסחורה לא פחות טוב מה-Satisfyer pro 2 הנהדר.

ציון: 4 מתוך 5
מחיר: 275 שקלים
להשיג אצל היבואן הרשמי של Satisfyer ישראל