היי שלי, אני וחבר שלי שוכבים בתדירות גבוהה יחסית, אבל לאחרונה אני מרגישה שהסקס שלנו כבר לא מרגש כמו פעם. הוא חוזר על עצמו, הוא שגרתי, ואני מפחדת שיגיע היום ואני אשתעמם. רציתי לדעת איך להחזיר את ההתרגשות למיטה, ובכלל שהחוויה כולה תיראה קצת אחרת.
הרבה פעמים אני שומעת ממטופלים איך אחרי מספר שנים יחד ופיתוח הרגלים אישיים ומשותפים, גם חיי המין שלהם הפכו לעוד פעולה שנעשית כחלק מהשגרה. העוררות המינית שלנו זקוקה לשינוי ולגיוון כדי להישאר גבוהה. אני לא אומרת שצריך להשתגע עכשיו ולגוון בכל מגע מיני, אבל כן כדאי להכניס מדי פעם גם חוויות אחרות אל תוך המיניות. ההמלצה שלי היא לחשוב על חוויות חדשות שיפעילו את החושים שלך ושל בן הזוג, ויש לי כמה רעיונות עבורכם. שנתחיל?

לאותת לו בעזרת חוש הריח

חוש הריח הוא אחד החושים הכי מעוררים שיש. אנשים יכולים להרגיש משיכה ועוררות ממש גבוהות רק מלהריח את ריח הגוף של בן/ת הזוג שלהם. להכנת האווירה שווה קודם כל לברר איזה ריח שניכם אוהבים, היות והמטרה שלנו היא לעורר ולא לייצר דחייה. לאחר מציאת הריח, תוכלו לסמן איתו לצד השני בכל פעם כשבא לכם לשכב איתו או איתה.
איך תעשו זאת? טפטפו כמה טיפות של השמן בעל הריח הנבחר על הכרית שלו או שלה, והם כבר יבינו את הרמז.

3 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: ynet)

לשחק עם חוש הטעם

זה לא סוד שהחשק המיני שלנו מתעורר ממשחקי אוכל ומטעמים. עבור חלקנו, טעמים מסוימים מתחברים לתשוקה, ועבור אחרים פעולת האכילה, בעיקר אם היא קשורה לפירות או למאכלים הנחשבים למעוררי תשוקה, יכולה להיות מפתה.
הכנתי לכם מתכון למשחק מקדים שמשלב את חוש הטעם ומעט מאמנות הפיתוי: הכיני מבעוד מועד כיסוי עיניים, ובקשי מבן זוגך לרכוש פירות שיכולים להיות מעוררים או מפתים כמו בננות, אננס, קיווי ותותים. אפשר גם להשתמש בפירות כמו תפוז או לימון, שניתן לסחוט בעדינות ישירות לפה של הפרטנר.
כעת מחליטים מי הטועם או הטועמת, מכסים את עיניו של הטועם וניגשים להאכלה! נסו להיות יצירתיים, קלילים ומפתים. אגב, גם בלעיסה, כי על הטועם או הטועמת לנחש מהו הפרי שהם טועמים עכשיו.
אפשר לעשות זאת גם במיטה - לסחוט את הפרי הנבחר בעדינות, והפעם לא רק לתוך הפה, אלא גם על חלקי גוף שונים כמו צוואר, בטן, וכמובן ליד איברי המין. עכשיו אפשר לנשק, לטעום וללקק. באופן דומה תוכלו לשחק גם עם שוקולד, קצפת או עם סוכריות קופצות.

3 צפייה בגלריה
ברגע שאנחנו סוגרים חוש אחד, יתר החושים מתחדדים וכך גם התחושות. הרשו לעצמכם לשחק
ברגע שאנחנו סוגרים חוש אחד, יתר החושים מתחדדים וכך גם התחושות. הרשו לעצמכם לשחק
ברגע שאנחנו סוגרים חוש אחד, יתר החושים מתחדדים וכך גם התחושות. הרשו לעצמכם לשחק
(קרדיט: Shutterstock)


המסע אל הפלייליסט הסקסי

מוזיקה מגרה היא חלק אינטגרלי מיצירת אווירה רומנטית, שתאפשר לכם לשבור את השגרה ולצלול יחד לערב של תענוגות. אני ממליצה על הפסקול של "חמישים גוונים של אפור" או של סדרת הטלוויזיה "סקס/לייף" בנטפליקס, אבל כל סאונד שיעורר את שניכם יעשה את העבודה.
צליל נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא הקולות שאתם מפיקים מהפה בזמן שאתם מגורים מינית - אפשרי לו לשמוע עד כמה את נהנית במיטה. אני משוכנעת שזה יעורר את שניכם, ולכי תדעי, אולי בפעם הבאה הוא ישתחרר ויתחיל להפיק צלילי הנאה בעצמו.

3 צפייה בגלריה
בחרו את הפלייליסט שהכי עושה לכם את זה
בחרו את הפלייליסט שהכי עושה לכם את זה
בחרו את הפלייליסט שהכי עושה לכם את זה
(צילום: shutterstock)

המבט המעורר

גם חוש הראייה ידוע כחוש שמעורר אותנו מינית. לחוש הזה נתאים משחקי פיתוי עם בגדים ומוזיקה, למשל ריקוד ארוטי איטי, כשבהדרגה ניתן להסיר את הבגדים ולתת לבן/ת הזוג הופעה ארוטית ומגרה. אפשר גם לשלב משחקי תאורה כדי לייצר אווירה סקסית ושונה מבדרך כלל.
נועזים? שימו מראת גוף ליד המיטה. לא מעט גברים ונשים מתגרים - לא רק מלראות את הפרטנרים שלהם, אלא גם מלצפות בעצמם. מראת גוף תאפשר לכם להציץ על עצמכם מהצד.
טיפ אחרון: אם מישהו מכם רגיל לעצום את העיניים בזמן האקט, כדי לשבור את השגרה אני ממליצה שתתנסו בחוויה מינית אחרת דרך הראייה, והפעם תסתכלו זה על זו תוך כדי המשחק המקדים, התמקדו בעיניים, בתגובות של הפרטנר ובחלקי הגוף שמעוררים אתכם.

חוש המישוש - מגע ומשחקים של תחושות

הגענו למנה העיקרית – מגע. גם בחוש הזה כיסוי עיניים יעזור לכם למקד את הפוקוס בעונג ובהנאה, ולבדוק אילו סוגי מגע מגרים אתכם. אפשר לעשות טיזינג לפרטנר מכוסה העיניים בעזרת קרח, נוצה, מזלג, ואפילו שמן קוקוס או שקדים. המטרה היא גם לעורר מינית וגם לחקור ולגלות את התגובות שלכם ושל הפרטנר לסוגי המגע השונים.
בהצלחה!