שלי שלום, איך אוכל לעזור לחברה שלי להרגיש יותר משוחררת במיטה? הכוונה שלי היא לנסות לגרום לה להתנסות בדברים חדשים.

היכולת להשתחרר במיטה קשורה למסרים שקיבלנו בחיינו לגבי מיניות מההורים, חברים, מדיה ומהחברה שבה אנחנו חיים. לצערי הרב, נשים רבות עדיין גדלות בחברה שנוטה לדכא את היצר המיני או ההרפתקני שלהן, בו בזמן שהיא מאדירה את מיניותו של הגבר. נשים שמראות שהן מיניות זוכות לביקורות שליליות מהחברה לעומת גברים המראים שהם מיניים. וזה לא נגמר שם - נקודת מבטה של החברה שלנו מעודדת את הגברים לרצות הרבה סקס, להתנסות בפעילויות מיניות שונות ולגוון.
עוד בבלוג הווידאו של שלי ורוד:
וזה לא שנשים לא נהנות מסקס או לא רוצות להיכנס למסע מיני מענג, אך מסרים שליליים לגבי מיניות האישה עלולים ליצור לא מעט מחסומים נפשיים אצל נשים רבות, אפילו אם הן נמצאות עם הגבר או האישה שהן אוהבות. מסרים אלו עשויים לפגוע גם בתחושת הנוחות של האישה עם הגוף שלה בתוך הפעילות המינית ולהקשות עליה להשתחרר ולעיתים גם ליהנות.
אני כן רוצה להדגיש כי סקס טוב לא דורש גיוון אינסופי במיטה. סקס טוב קשור ליכולת שלנו להיות נוכחים ברגע, ליהנות מהמגע, וכמובן לחיבור עם בן או בת הזוג. עם זאת, מדי פעם לגוון ולפלפל כדי להעלות את התשוקה זה בהחלט נהדר.

2 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: מתוך הווידאו)


כבדו קווים אדומים והתחילו בקטן

הכלל הראשון שהייתי מדגישה הוא לכבד קווים אדומים. זה אומר שאם יש משהו שהיא לא אוהבת במיטה, או גורם לה לאי-נוחות, יש לכבד אותה ולהימנע מלעשות זאת. ואני מתכוונת גם לפעילות שבעיניכם נראית קלילה, כמו הענקת מין אוראלי. אם האישה לא נהנית ולא אוהבת את זה, לא חייבים! וכמובן יש להימנע מלהקטין או להעליב אותה, ובוודאי שלא להשוות אותה לשאר הנשים או לחברות עבר שלכם.
התחלתי עם הכלל הזה כיוון שאם תשמרו עליו, תוכלו לבנות אמון ביניכם במיטה, ויצירת אמון זו יכולה עם הזמן לאפשר לאישה להיפתח יותר ויותר ללא חשש להתנסות בדברים חדשים או לסרב להם, אם היא לא נהנית.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה סקס
אילוסטרציה סקס
אילוסטרציה סקס
(צילום: Shutterstock)
הכלל שני הוא להתחיל בהצעות קטנות ולא במעשים גדולים. לדוגמה, אפשר להציע להתנסות בתנוחת 69 שזה אינטימי וזוגי, ולהימנע מהצעה ראשונה להרפתקה מינית של שלישיה. חשוב גם שתתחילו במילים עוד לפני הניסיונות במיטה והמעשים. כלומר, תדברו על מה ואיך הייתם רוצים לגוון. אני ממליצה לעשות זאת תוך כדי דייט טוב בשיחה קלילה על מין.

טבלת הפנטזיות

אחת הפעילויות שאני נותנת לזוגות בקליניקה שמנסים להוסיף תיבול לחיי המין שלהם זה הכנת טבלה עם שלושה טורים וחמש שורות. כל אחד מבני הזוג כותב בכל טור חמש פעילויות מיניות מסקרנות ואת רמת הרצון שלו לביצוע לפי צבעי הרמזור. אדום - פעילויות שאין סיכוי בעולם שאעשה, כתום - אפשר לחשוב על זה, וירוק – יאללה, בוא/י נצא לדרך.
שניכם ממלאים את הטבלה, ותסמכו עליי, גם למי שיש יצר הרפתקני במיטה יש קווים אדומים. באופן זה היא לא תרגיש שהיא ״הבעיה״ או שהיא עצורה מדי במיטה, וכן תוכלו לנסות לנהל משא ומתן לגבי הכתומים.
לסיום, חשוב לי לציין כי ברגע שהבנתם איך להיות יותר הרפתקנים במיטה, ההמלצה היא להתנסות בפעילות המינית החדשה לאחר משחק מקדים איטי, חושני וארוך. באופן זה אתם מאפשרים לעצמכם ולאישה שאתכם לחוש עוררות מינית גבוהה יותר, להתנתק מהעולם החיצוני (וגם ממסרים שליליים או מחשבות לא מיניות) ולהרגיש הכי מיניים שתוכלו.
לאחר שתיכנסו לתוך העולם המיני והארוטי, הפתיחות להתנסות בפעילויות בחלק הירוק ברמזור תהיה הרבה יותר גדולה ומהנה.

בהצלחה!

שלי ורוד היא מייעצת מינית וזוגית