4 צפייה בגלריה
ויברטור
ויברטור
ויברטור מסוג P Cat Clitoral Sucking Vibrator
(צילום: באדיבות "סיסטרס", חנות לצעצועי מין)

P Cat Clitoral Sucking Vibrator

מחיר: 245 שקלים
אני יכולה להישבע שבן זוגי החליף צבעים ביום בו קיבלתי לבדיקה את הוויברטור החדש של Tracy's dog. הוא הביט בי במבט חשדני של "תעיפי את זה מהבית, יש לך כבר מספיק", מאחר שרק ביום הולדתי האחרון קיבלתי מחברות את המענג הלאומי – סטיספייר פרו 3, אז באיזה קטע אני "מתחזרת" על עוד צעצוע?
אבל למה לא בעצם? יותר מדי שעות קורונה וחוסר מעש בבית עושות את שלהן, ובכלל, בחלומי, האגו של הגברים הישראלים אל מול אביזרי מין בטל ומבוטל, והפחד הפאלי הקדמון שלהם נעלם כלא היה.

עוד בנושא:

אבל בחזרה למציאות – לא הצלחתי להטעין את ה- P Cat Clitoral Sucking Vibrator. כמה שהפכתי וחקרתי וניסיתי – שום דבר לא קרה. לא מצאתי שום חור שלתוכו צריך להחדיר את הפין של המטען. בסוף נחלץ לעזרתי חבר אמת ותיק, אחרי ששלחתי לו צילום של המכשיר מכל הכיוונים. לא הסברתי לו למה המכשיר הזה מיועד, והוא גם לא שאל. "תתקעי חזק בבקע הקטן, איפה שכתוב DC. הוא ייקרע ותכניסי", כתב לי, וזה הצליח! אז הנה טיפ לכל המאותגרות טכנולוגית – תמיכה טכנית זה לא משהו שצריך להתבייש לבקש.

4 צפייה בגלריה
ויברטור
ויברטור
ויברטור יניקה של Tracy's dog. הנסיינית שלנו התקשתה למצוא את חור ההטענה
(צילום: באדיבות "סיסטרס", חנות לצעצועי מין)

הוויברטור החדש והיפה הזה נכנס אצלי לקטגוריה של הדור החדש של הוויברטורים, אלה שלא משלבים חדירה בסיפור. גם הוא, כמו אחרים, מיועד רק לדגדגן. בשביל אישה שאוהבת חדירה, נהנית מחדירה ומגיעה לאורגזמה מחדירה, הקונספט הזה של טיפול נקודתי בדגדגן נראה לי מופרך בהתחלה, אבל עם הזמן הכול הסתדר לי – לא גיליתי את אמריקה, אבל ההבנה שאנחנו לא צריכות איבר מין או מכשיר דמוי איבר מין שיחדור אלינו לגוף בשביל להגיע לאורגזמה, היא מספקת לכשעצמה.
מאחר שמדובר בוויברטור יניקה קומפקטי, שעשוי מסיליקון היפואלרגני, נטען ב-USB ועמיד במים, חשבתי להתנסות איתו באמבטיה של הבוקר, אבל לחיים יש את הקצב שלהם, והגעתי אליו רק בשעה שבע בערב, אחרי יום עבודה ארוך ומתיש במיוחד. ישבתי במרפסת, הדלקתי ג'וינט של סוף יום, ועל אף התשישות, החלטתי שהתברברתי מספיק עם המכשיר הזה, והערב זה קורה.
ווואו. זה ועוד איך קרה!
שימו לב בנות יקרות (וגם בנים שלא מרגישים מאוימים שלבת הזוג שלהם יש ויברטור חדש): זאת הייתה אחת ה-אורגזמות. חזקה, ארוכה, טובה ומענגת במיוחד. וזה לא שלא חוויתי אורגזמות רציניות ומשמעותיות בחיי, אבל בזו היה משהו עמוק יותר ומספק מתמיד.
למכשיר יש 10 פעולות רטט שונות, אבל אני הלכתי ישר על הרטט החזק ביותר. גם בעוצמה הגבוהה ביותר המכשיר נשאר שקט ודיסקרטי, ידית האחיזה - בצורה של זנב דג - נוחה, והעובדה שאת מגיעה לאורגזמה במהירות שיא בלי חדירה - היא משהו שממש הקסים אותי.
שום דבר לא חודר לך לגוף, את יכולה להשתמש בו גם כשאת במחזור, והוא כל כך נוח לתפעול, שגם אם את אישה עסוקה מאוד, את יכולה לפנות בשביל התענוג רק דקות ספורות מזמנך, ולהגיע ליעד מהר יותר מכל דבר אחר שמנסה להביא אותך לאורגזמה.
הפעם השנייה שלי איתו קרתה למחרת בבוקר, ובשלב הזה כבר יכולתי בהחלט להצהיר שבתוך כל הג'יפה של הקורונה הזאת, יש לי עניין חדש ונקודת אור קטנה ומענגת שהיא שלי ושלי בלבד.
ויש גם בונוס לנשים שנהנות מגירוי בפטמות: הצמידי את המכשיר לפטמה, ממש כמו שאת מצמידה לדגדגן, וצאי לדרך – עונג גדול מחכה לך ממש מעבר לפינה.
הטוב: אורגזמה תוך דקות ספורות.
הרע: בן זוגך עלול לקנא.
הלא נורא: צעצוע לדגדגן בלבד, ללא חדירה.

VICE TRIPLE FUN

מחיר: 490 שקלים
כשהציעו לי לכתוב ביקורת מוצר על ויברטור, המחשבה הראשונית שלי הייתה שאני האדם הלא נכון עבור המשימה. ולא בגלל שמרנות מינית, חלילה. ב-20 השנים שבהן אני פעילה מינית, הכנסתי למיטה שלי שפע צעצועים שונים, מאזיקים, דרך דילדואים, ויברטורים, מחסומי פה, פלאגים, סטרפ-און, יו ניים איט.
ויברטורים ניסיתי בזוג וגם לבד, אבל זה פשוט לא עבד לי. ב-100% מהמקרים, בשלב זה או אחר של הערב (או הצהריים, בואו לא נתקטנן), התוספת הנחמדה זזה הצידה ופינתה מקום לדבר האמיתי - סקס ייצרי שבו הגוף הוא הצעצוע הכי מרגש, והאצבעות יודעות טוב יותר מה לעשות מכל פלסטיק או סיליקון רפואי שנתקלתי בו.
אי לכך ובהתאם לזאת, לא פלא שפיתחתי אדישות מסוימת לוויברטורים. אני לא משתמשת בהם כשאני לבד, אבל אם בסקס עסקינן והצד השני בעניין - אין לי התנגדות לשלב, אבל גם לא התלהבות גבוהה במיוחד. כך קרה שגם הפעם לא הייתה התלהבות ולא היו לי ציפיות גבוהות מידי מהמוצר, אבל היי! עבודה זאת עבודה ואני לא אחת שמעגלת פינות.

4 צפייה בגלריה
ויברטור
ויברטור
עונג צרוף לשלושה אזורי גירוי. VICE TRIPLE FUN
(צילום: באדיבות "סיסטרס", חנות לצעצועי מין)

ובכן, אחרי שעתיים של הטענת הסוללה באמצעות כבל USB, ה-VICE TRIPLE FUN היה מוכן לשימוש, ואני החלטתי לתת לו את 15 דקות התהילה שלו, ולבדוק את הפונקציות המצוינות על האריזה. מרחתי אותו באדישות בנוזל סיכה, ואם הייתי צריכה להמר, הייתי מהמרת שהוא יסיים את הבדיקה שוכב זנוח בקצה המיטה, בשעה שאני מניחה לאצבעות שלי לעשות את שלהן.
איזה מזל שלא הימרתי.
הוויברטור של VICE התגלה כעונג צרוף! הוא עוצב כך שכל אחת משלוש נקודות העונג תקבל מענה: איבר עבה, ארוך ומעוצב לחדירה וגינלית ועינוג נקודת הג'י, שורת חרוזים לחדירה אנאלית ועינוג פי הטבעת, וגולת הכותרת (מבחינתי לפחות) - שני זנבות דמוי ארנב לגירוי הדגדגן.
VICE TRIPLE FUN מציע מעין מיקס ייחודי של סיבובים ורטט. יש לו 12 מצבי סיבוב ו-13 עוצמות רטט שונות. כל העסק מופעל באמצעות שלושה כפתורים: התחתון פותח וסוגר את הוויברטור, האמצעי אחראי על הגדרות הסיבובים והעליון על עוצמת הרטט.
הרעיון פשוט: נשים שונות - העדפות שונות. כל אחת יכולה לבחור את האינטנסיביות המתאימה לה. זה אגב, רעיון יפה אבל לא מאוד חדש. כבר נתקלתי בעבר בוויברטורים "שמתאימים את עצמם", רוטטים ומסתובבים ועושים פליק-פלאקים באוויר, ומתיימרים להציע חוויה שמתמקדת ביותר מנקודת עונג אחת. באמת, כבר הייתי בסרט הזה. העניין הוא שהם אף פעם לא עשו עבודה כל כך טובה, ולרוב הם נפלו דווקא בגזרת הדגדגן.
ובכן, לא הפעם. שני הזנבות הקטנים עשו עבודה גדולה והעניקו רטט עילאי, חזק ומפתיע. במקביל, גם האיבר עצמו ביצע עבודת חדירה של מאהב לטיני מנוסה, והחרוזים (לא חובה, חברות. זה נהדר גם בלי) היוו תוספת מופלאה לחובבות האנאלי - ואני ביניהן.
מה אומר ומה אגיד, ליידיס אנד ליידיס? הוויברטור הזה לא סיים את המשימה מבויש בפינה. הו, לא. הוא עמד בה בצורה מרשימה שכמעט הביאה אותי להתנצל בפני גוש הסיליקון המעוצב על החשדנות שהפניתי כלפיו. מתברר שהוא לא בא ללטף אותי. הוא בא להביא אותי לאורגזמה מהירה, חושנית ונפלאה.
קחו בחשבון - לא מדובר בצעצוע עדין, רך ונעימי. מדובר במוצר עוצמתי וממכר! לא הייתי ממליצה עליו לנערות שרק כעת מגלות את גופן, אלא לנשים שיודעות דבר או שניים על מי הן ומה עושה להן נעים.
ופלוס אחד אחרון: אם אתן אוהבות להשתמש בצעצועים במקלחת, דעו שהוויברטור עשוי מ-100% סיליקון והוא עמיד למים. לכו על זה, תודו לי אחר כך.
הטוב: עינוג משולש לדגדגן, נקודת הג'י ולפי הטבעת.
הרע: זה ממכר!
הלא נורא: לא מתאים למתחילות.

Craybit Deep Penetration Rabbit

מחיר: 450 שקלים
אפתח ואומר שאין לי הרבה ניסיון עם ויברטורים. אפשר להגיד שאני בסך הכול בחורה קלאסית שמאמינה שבשיעורי יוגה צריך רק מזרן, ובכל מה שקשור לעונג מספיקות ידיים מיומנות, ריכוז ואולי זרם מים חמים וחזק מספיק. שלא תבינו לא נכון, יש בבעלותי כמה ויברטורים נחמדים, אבל המגירה שהם מאוחסנים בה נשארת סגורה בדרך כלל, כי אני לא תמיד זקוקה להם.
והנה, יום בהיר אחד התבקשתי לנסות את ויברטור ה-craybit החדש של Tracy's dog ולכתוב עליו ביקורת. את שמה של החברה אני מכירה בזכות הוויברטור היונק שלה, עליו שמעתי כבר כל כך הרבה דברים טובים, שרק המחשבה על לנסות ויברטור אחר של המותג ריגשה אותי.
אחד הדברים הראשונים שמבינים על הוויברטור הזה, רק משיטוט פשוט ברשת, הוא שלא מדובר פה בוויברטור שנועד למתחילות. המלים "חזק במיוחד" מתנוססות בכל תיאור שנכתב עליו, ומספיק להפעיל אותו פעם אחת כדי להבין ש"חזק במיוחד" זה אשכרה אנדרסטייטמנט. מדובר במכשיר עם עוצמה מאסיבית למדי.

4 צפייה בגלריה
ויברטור
ויברטור
חזק במיוחד. craybit ויברטור
(צילום: באדיבות סיסטרס)

על פניו, ה-craybit נראה כמו ויברטור ארנב קלאסי, המורכב משני חלקים – האחד – וגינלי שנועד לחדירה, והחלק השני – ארנבון חמוד ורוטט עם אוזניים גמישות שיושב על הדגדגן. ההפתעה הגדולה נחשפת כשמגלים שבתוך כל המתיקות הזו, מסתתרים שלושה מנועים נפרדים וחזקים במיוחד.
הראשון – בארנבון עצמו, השני נועד לגרות את נקודת הג'י, והשלישי ממוקם בקצה הוויברטור ואחראי על עיסוי נקודת ה-A, נקודת עונג הממוקמת אי שם, בעומק הנרתיק. כל אחד מהמנועים הללו מופעל בנפרד, ויחד הם יוצרים אוסף של 15 מקצבים שונים ועוצמתיים.
ה- craybit עשוי מ-100% סיליקון היפואלרגני, ומעבר למראה החלק והמעוצב, הוא גם נעים מאוד למגע, ונוח להחזיק אותו ביד. המארז מגיע עם ערכת טעינה ב-USB, ודורש שעתיים עד לטעינה מלאה.
והנה מגיע החלק שבו הדיסקליימר מההתחלה נכנס לתוקף – בהתחלה הוא קצת איים עליי, העוצמה החזקה שלו בלבלה אותי, ולא הצלחתי להתרכז. הייתי צריכה שני ניסיונות כושלים כדי להתחיל ליהנות מכל מה שיש ל-craybit להציע לי. אבל אני בחורה חדורת מטרה, ובניסיון השלישי הרשיתי לעצמי להתמסר אליו באמת.
סגרתי את דלת חדר השינה, החדרתי אותו ולחצתי על כפתור ההפעלה. מה שבניסיונות הקודמים לקח לי הרבה זמן, קרה מהר מאוד הפעם. אחרי דקות ספורות ודילוג זריז בין שלל המהירויות והמקצבים, מצאתי את המקצב האחד והמדויק שלי, ואני והארנבון צללנו היישר אל אורגזמה נפלאה וחזקה. פתאום גיליתי שאולי "חזק במיוחד" זה בדיוק מה שאני צריכה כדי לשמור את החבר הסגול הזה מחוץ למגירה, ולהפוך אותו לחבר קרוב מאוד שלי.
בשורה התחתונה, אם אתן אוהבות גירוי חיצוני ופנימי חזק ומגוון (ומסתבר שאני אוהבת!) זה הוויברטור בשבילכן. החיסרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו הוא הצליל שלו שמעט מרעיש, כך שאם יש לכן קירות דקים בבית, הוא לא יהיה דיסקרטי במיוחד. זה גם לא בהכרח הוויברטור שהייתי מציעה למתחילות בתחום. לחילופין – כן הייתי ממליצה עליו למתחילות נחושות כמוני, שמוכנות להפתעה גדולה ומרטיטה.
הטוב: אורגזמה נפלאה וחזקה.
הרע: הוויברטור הזה רועש מעט.
הלא נורא: לא מתאים למתחילות.

את שלושת הוויברטורים ניתן להשיג ב"סיסטרס", חנות למוצרי מין לנשים.