מה הופך גבר לטוב במיטה - ולמה זה לא תמיד מספיק?

רוב הגברים אוהבים לשמוע שהם טובים במיטה, אך האם דבר שנראה כל כך טוב יכול גם להיות רע? פרופסור אהרון בן-זאב על ההבדל בין טכניקה מבוססת ידע לאינטימיות מבוססת רגש.

החרדית שמלמדת מין אוראלי: "אני מרבה עונג בעולם"

איך הגיעה רייצ'ל יעקובוב, אישה חרדית מן השורה, נשואה, אמא ובעלת שני תארים - להשיק סדנת מין אוראלי לנשים, ולמה מבחינתה זה ממש לא סותר את היהדות, אלא בדיוק ההפך?

משינויים בתדירות הסקס ועד אורגיות בזום: כך השפיעה הקורונה על חיי המין שלכם

הזוג שהתחיל לעשות סקס פתאום באמצע היום, הרווקה שמנהלת חיי מין סוערים דרך הטלפון והחבר'ה שעושים סקס קבוצתי מול המצלמה: ביקשנו מישראלים שונים לספר איך הקורונה השפיעה על מה שקורה במיטה (ובמסך) שלהם.

1 צפייה בגלריה
זוג
זוג
אז איך היה הסקס שלכם ב-2020?
(צילום: Shutterstock)

למה כולנו נקיים יותר יחסי מין בתקופה הקרובה?

כיצד תקופות מרובות חרדה מגבירות את האנרגיה המינית שלנו, ומדוע כדאי שנצא מתודעת האשליה שהזמן מחכה לנו, ונלמד להגשים את עצמנו עוד היום? על פחד מוות מול הבחירה בחיים.

"שמעתי את אשתי גונחת": כך עשינו חילופי זוגות

מה אתה מרגיש כשאשתך עושה סקס עם גבר אחר בחדר סמוך? איך מסתירים מהילדים שהחברים החדשים של אבא ואמא הם קצת יותר מחברים? ומה קורה בדייט עם זוג שפשוט לא נמשכים אליו? קרוב לשנה שאורי, בן 44 ואב לשלושה, בילה עם אשתו בעולם חילופי הזוגות (סווינג). עכשיו הוא מספר על התקופה האינטנסיבית והמרגשת שהסתיימה בפרידה.

למה צעירים הפסיקו להשתמש בקונדום?

נועה ממעטת להשתמש בקונדום, מיכל נגעלת ממנו ודוד מספר על גברים שמראש מתנים את המגע המיני איתם באי-שימוש באמצעי מניעה. 40 שנה אחרי גילוי וירוס ה-HIV ומסתבר שרבים ורבות היום מוותרים על הקונדום ומוכנים לקחת את הסיכון להידבק. למה הם עושים את זה לעצמם?

"בגיל 50, במקום ויאגרה, הפכתי לגבר מולטי-אורגזמי"

נשים שמסוגלות לגמור בשרשרת אנחנו כבר מכירים, אולם מתברר שגם גברים מסוגלים להיות מולטי-אורגזמיים. עולם הטנטרה מסייע להם להכיר את הגוף שלהם טוב יותר, לשלוט בו ולענג נשים לאורך זמן. איך עושים את זה? שלושה גברים מספרים.