"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על איך בתולים מאוחרים? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
שחר ברלוביץ
שחר ברלוביץ
שחר ברלוביץ. הזוגיות הפוליאמורית שחווה לראשונה אילצה אותו להתמודד עם הקנאה
(צילום: גל אור)

והפעם: שחר ברלוביץ הוא מנחה לתקשורת אינטימית, ומלווה קבוצות, זוגות ויחידים באמצעות כלים מעולמות הטנטרה והתקשורת המקרבת. עד לפני מספר שנים, הוא ניהל מערכות יחסים מונוגמיות, בהן הקנאה שיחקה תפקיד משמעותי בקשר. אבל מי שאילצה אותו להתחיל לעשות עם הקנאה הזאת עבודה פסיכולוגית של ממש, הייתה בת הזוג הפוליאמורית הראשונה שהייתה לו.
עוד בתחילת הקשר היא הבהירה לו שהיא א-מונוגמית, ושבכוונתה לבלות גם עם גברים אחרים. "הימים בהם ידעתי שבכל רגע נתון היא עשויה להיות באינטראקציה אינטימית עם מישהו אחר, היו כאב נוראי", הוא משתף ביושר. "זה ממש רמס לי את הביטחון העצמי, את הערך העצמי. הייתי הולך לעבודה והיה כמו ענן שהיה מוריד עליי טיפות של קנאה. היה איזה רגע בו הבנתי שאו שזה יותר מדי לי ואני חותך מהקשר הזה, או שאני נשאר בפנים ועושה עם זה משהו. הבחירה לעשות עם זה עבודה הביאה אותי להסתכל בפעם הראשונה על מה שעומד מאחורי כל הרגשות הלא נעימים האלה, שרדפו אותי במשך שנים".
את העבודה הפנימית הזאת הוא תירגם בהמשך לסדנה זוגית, ול"סקס אפיל" הוא הגיע כדי לשתף בסיפור האישי שלו וכדי להסביר מהי בכלל קנאה? למה קשה כל כך לאנשים להודות שהם מקנאים בבן/ת הזוג שלהם? מתי מדובר בקנאה שהיא בריאה לקשר, ומתי מדובר בקנאה שעלולה לחרב אותו, ובהסתמך על ניסיונו האישי, כיצד נוכל לעשות עבודה פנימית עם הרגש הכול כך מורכב הזה, ואפילו להפוך את הקנאה למנוע ארוטי שרק יעצים את התשוקה. האזנה נעימה!

בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת