"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על איך לעשות שלישייה ולצאת ממנה בשלום? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
רפי חרותי
רפי חרותי
פרופסור רפי חרותי. שאלת הבתולים תלויה בתרבות ובחברה שבה אנחנו חיות וחיים
(צילום: ינאי יחיאל)

והפעם: בסרט "בתול בן 40" אנדי סטיזאר, בגילומו של סטיב קארל, הוא גבר בן 40 שעובד בחנות אלקטרוניקה, אוסף חוברות קומיקס ומנהל חיי חברה תקינים. לכאורה, איש רגיל ככול האנשים, רק שיש לאנדי סוד אחד שמעיב על הכול: הוא מעולם לא קיים יחסי מין. בתולים מאוחרים הם לא רק עלילה של סרט אמריקאי מצליח, הם בעיקר שגרת יומם של גברים ונשים שהשנים עברו בלי שהם יחוו יחסים אינטימיים. אבל מה זה בכלל אומר להיות בתול בגיל מאוחר? האם שאלת הבתולים תלויה נטו בכניסה של פין לנרתיק או שאולי ההגדרה הזאת רחבה ומשתנה מחברה לחברה?
בפרק מספר 72 של "סקס אפיל" שאלנו את פרופסור רפי חרותי, מומחה לרפואה שיקומית ומטפל מיני מוסמך, מנהל חטיבת השיקום והמרפאה לשיקום וטיפול מיני במרכז הרפואי-שיקומי "רעות", על הסיבות הנפוצות שמביאות אדם להגיע לגיל מתקדם כשהוא או היא עדיין בתולים, בדקנו האם יש הבדלים מגדריים, חברתיים ודתיים מבחינת בתולים מאוחרים? באיזה שלב במהלך הדייטים מומלץ לשתף בסוד הזה – ואיך בכלל לייצר עליו שיחה? ביררנו איך מטפלים בבתולים מאוחרים בקליניקה לטיפול מיני, ובאילו מקרים שווה לשקול שילוב של סרוגייט, שהיא בת זוג חלופית וטיפולית שעובדת בצמוד עם המטפל המיני המוסמך. האזנה נעימה!

בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת