סקס אפיל
טיזינג, פיתוי ומשחקיות במיטה | #115
31:40
(האזינו לפרק החדש של "סקס אפיל" על טיזינג, פיתוי וגירוי בן/ת הזוג)
סקס אפיל הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, ביוטיוב ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם. רוצים לדבר איתנו? בואו לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם נהניתם להאזין - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים.
מגזיני נשים מתהדרים מאז ומעולם בכתבות טיפים "להחזרת התשוקה", אלא שהטיפים שמופיעים באותן כתבות הם כמעט תמיד בנאליים וידועים מאליהם. דנה ויינשטיין אורן, מאמנת להעצמת המיניות הזוגית והאישית, ומקימת מסלול ייעוץ ואימון למיניות בקבוצת 'גומא-גבים', הגיעה לאולפן שלנו כדי להעניק לכם שפע רעיונות למשחקי טיזינג ופיתוי, שחורגים מהשבלונה המוכרת, ובאמת מכניסים פלפל אמיתי לקשר. לא עוד רעיונות שתמצאו בחיפוש בגוגל, אלא ממש דברים שנכתבו בדם, יזע ועונג.
דנה ויינשטיין אורןדנה ויינשטיין אורןצילום: דריה פרוסט

"הרעיון הסקסי הראשון שלי", אומרת דנה, "והוא גם רעיון שאני אוהבת להמליץ עליו למתאמנים שלי, מתאים לאנשים שנמצאים בזוגיות ארוכה ורוב ההתכתבויות ביניהם הפכו למשימתיות. 'תקנה חלב וביצים ותזכור להביא לילדה חולצה לבנה לגן'. יודעים על מה אני מדברת? אז זאת בדיוק הסיבה שאני ובן זוגי החלטנו באיזשהו שלב, שאנחנו יוצרים 'הפרד ומשול', ופותחים קבוצת וואטסאפ שמוקדשת נטו למיניות שלנו.
"אם אנחנו שולחים שם הודעה, שאלה או תמונה, אני יודעת שזה משהו שלא קשור לילדים, לא קשור לכסף, לא קשור לעבודה ולא קשור לשום משימה אחרת שאני צריכה להתעסק איתה. זה רק משהו סקסי, ואז מראש אני אפתח את ההודעה הזאת כשאני נמצאת בפניות מלאה כדי לענות עליה. אחרת, אני פשוט לא אפתח. זה מאפשר לנו לשמור על האש הזוגית ולשחק האחד עם השני. ואז אפשר לשלוח שם תמונות סקסיות באמצע היום, משהו קטן שמראה לו שחשבתי עליו ולהפך".
"אם אנחנו שולחים שם הודעה, אני יודעת שזה משהו שלא קשור לילדים, לא קשור לכסף, לא קשור לעבודה ולא קשור לשום משימה אחרת שאני צריכה להתעסק איתה. זה רק משהו סקסי. זה מאפשר לנו לשמור על האש הזוגית ולשחק האחד עם השני"
נהדר. זה מעלה לי שאפשר להשתמש בקבוצה כזאת גם כדי להקליט זה לזו הודעות קוליות סקסיות. הפיצ'ר של ההודעות הקוליות יכול ממש לעזור לכם לייצר ארוטיקה מגניבה ביניכם. תוכלי להקליט לו בקול סקסי הודעה בסגנון: "היי, אני עכשיו לובשת את החוטיני שקנית לי, ומחכה לך על המיטה על ארבע, למה אתה לא פה עדיין". "בדיוק".
לפני כמה זמן הייתי באירוע שעודד אנשים לעלות לבמה ולספר לנוכחים על וידויים מיניים וסקסיים שלהם, ומישהי סיפרה משהו שהדליק אותי בטירוף. היא סיפרה שהיא ובן הזוג שלה מקליטים את עצמם דרך הטלפון מזדיינים, ואז, אם יש לה יום נוראי בעבודה, היא פשוט שמה אוזניות, לוחצת על פליי ומסתובבת במשרד, כשהיא מקשיבה לסקס המטורף שהיה לה.
באופן הזה היא כבר מרגישה יותר טוב עם עצמה, וגם יש איזו תחושת שובבות מאוד-מאוד גדולה שגורמת לך להסמיק כי את עושה משהו רגיל, לכאורה את בסך הכול מסתובבת לך במסדרונות העבודה, בזמן שאף אחד מהסובבים לא מעלה על דעתו שאת מאזינה כרגע לגניחות של עצמך. "וואי, זה ממש מדליק, וזה מביא אותי לטיפ נוסף: 'אודיו פורן', שזה בעצם פורנו שהוא שמיעתי. בכל אפליקציות השמע תוכלו למצוא פורנו שמיעתי שהקליטו, וזה נורא מדליק כי זה עובד בדיוק על אותו רעיון שהזכרת - אפשר לשים אוזניות, ולהיכנס לאיזשהו מוד מיני. נניח היה לך יום מבאס בעבודה, אז בזמן שאת יושבת באוטובוס או ברכבת, את יכולה להאזין לזה, לנקות את הראש קצת, ולהגיע הביתה כשאת במצב רוח אחר לגמרי".


זה גם מעלה לי שאת יכולה לשכב במיטה עם כיסוי עיניים, ולשמוע אודיו-פורן בזמן שבן הזוג שלך מענג אותך, ואז את את גם לא רואה כלום ויכולה ככה להיכנס למוד הרבה יותר חושני, וגם את רק שומעת דברים מחרמנים, שבשלב מסוים משתלבים עם הגניחות של עצמך. "זה יכול להיות מגניב, אבל אני כאן הייתי ממליצה שבן הזוג ילמד קצת מהאמנות הזאת, ושהוא יהיה זה שיכניס אותך למצב הזה. שהוא יעשה לך את האודיו-פורן. שזה כזה מביא אותי לטיפ אחר שאת נתת בשיחה מוקדמת שלנו - לכתוב חוויות שיא מיניות שעשיתם יחד בפתקים".
זה טיפ שעלה בפרק שערכתי עם סוג'יי שמש על איך להיות המאהב המושלם. סוג'יי סיפר שם שהוא וזוגתו מורן לקחו דלי קטן והכניסו לשם פתקים עם פנטזיות מיניות שבא לכל אחד מהם לחוות עם הצד השני, ואז בכל פעם כשיש להם דייט זוגי וסקסי, הם שולפים את אחד הפתקים ומשחקים. כמובן ששווה לדבר קודם כל על הגבולות שלכם. כאילו, אל תכתוב משהו שנורא בא לך לעשות איתה, אם אתה יודע שהיא מראש לא רוצה לעשות את זה. "טיפ נהדר, ומה שעוד אפשר לעשות זה לקחת שני דליים - אחד לפנטזיות והשני לזיכרונות - כלומר, להחליט שכל אחד מכם כותב על פתק זיכרון מחוויות מיניות מאוד גבוהות שחוויתם יחד, ואז אפשר במהלך הדייט שכל אחד ישלוף פתק בתורו ויקריא אותו בסקסיות, ואז תוכלו להיזכר ביחד באירוע המאוד מגניב שהיה לכם".

@loristadtmauer הצצה לפרק החדש של "סקס אפיל", פודקאסט המיניות של ישראל. הפרק עוסק בטיזינג וברעיונות פיתוי הדדי וסקסי. הפרק זמין להאזנה בכל האפליקציות! #פודקאסט #לורישטטמאור #סקסאפיל #סקסי #מיניות ♬ צליל מקורי - Lori Stadtmauer לורי שטטמאור

"זה מזכיר לי שלפני כמה חודשים הלכתי לסדנת היפנו-ארוטיקה, אותה מעביר מדריך סדנאות בשם סשה בלבין. הוא קורא לזה 'טרנס ארוטיקה', והמטרה היא להכניס את האדם ל'סטייט אוף מיינד' ארוטי בעזרת מילים בלבד. זאת סדנה מדהימה וזה ממש עובד, ומאפשר לגוף שלנו לחוות ככה הרבה מאוד עונג".
בכל זאת, המוח הוא איבר המין הגדול ביותר. "בדיוק. אז התרגיל היה מאוד מדליק - התבקשנו להסתובב כזה בחדר, לעצור ליד מישהו, ולהגיד אחד לשני דברים יום-יומיים, אבל בקטע סקסי. ואז כזה מצאתי את עצמי באותו שבוע באה לבן הזוג שלי ומספרת לו דברים כמו, 'אז היום בבוקר רציתי להכין קפה. פתחתי את המכונה, החדרתי לה את הקפסולה מאוד-מאוד עמוק, סגרתי את זה חזק, והיא שפכה ושפכה ושפכה".
מי שפכה? "המכונה, ברור. היא שפכה את הקפה".
המכונה! אהא! "אז כן, זה מאוד משחקי ואפשר לשלב את זה בהודעות קוליות בוואטסאפ, ברגע של שובבות, פשוט לספר לו או לה מה עשיתם היום, אבל בצורה שתגרה אותם. תשאלי אותו, 'איך אתה אוהב את הקפה שלך? חזק? ארוך?"
1 צפייה בגלריה
לורי שטטמאור ודנה ויינשטיין אורן
לורי שטטמאור ודנה ויינשטיין אורן
לורי שטטמאור ודנה ויינשטיין אורן
(צילום: גיא סאלם)
אפשר גם עם מברשת שיניים: "אז היום בבוקר החדרתי את מברשת השיניים עמוק אל תוך הפה שלי. הפעלתי אותה על הרטט הכי חזק". "הו כן, 'והיא נגעה בכל המקומות הנכונים, נכנסה ויצאה מחורים שלא ידעתי שיש לי'".
עצום. "ופתאום אפשר לקחת את המקום הזה שהוא כאילו הכי יומיומי ולהכניס לתוכו סקסיות. זה ממש פותח עוד את ה'מיינד' ואת הגוף".
מעולה. אפשר גם במהלך הדייט שלכם, להחליט שאתם משתפים אחד את השנייה בפנטזיות שלכם, אבל תספרו רק את השלד, נניח "תמיד חלמתי לשכב איתך מול מועדון מלא באנשים", ולתת לפרטנרים שלכם להפליג עם הדמיון וללחוש לכם את סיפור הפנטזיה בצורה רחבה יותר, להפוך אותו לחי ואמיתי בדמיון של שניכם. פשוט תעשו אימפרוביזציה, כאילו, עופו עם המוח שלכם. "בעיניי, זה ממש חלק מהסודות הכי משמעותיים לשמירה על תשוקה ואש זוגית - לא להפוך את הסקס למשהו ששמור רק ליום שלישי בתשע בערב כשקבענו, אלא לשמור עליו בתור משהו שאתם כל הזמן מייצרים ומחדשים".
זה מביא אותי לטיפ אחר - יש הרבה זוגות שמבלים סופי שבוע אצל ההורים של אחד מהם, אז לדעתי יש משהו נורא נחמד בלנצל כמה דקות לאיזה חפוז בשירותים, בחצר, בחדר הילדות שלכם. "במיוחד כשיש עכשיו מי ששומר על הילדים בדיוק".
זהו, ופשוט להזדיין כמו שעשיתם כשהייתם בני נוער. "אם כבר מדברים על טינאייג'רס, עוד טיפ מדליק זה שאם אתם יוצאים מהבית, אז רגע לפני שאתם חוזרים הביתה, פשוט תעצרו רגע את האוטו ותתחילו להתמזמז במכונית, כמו שעשיתם פעם, כשהייתם צעירים".
"עוד טיפ מדליק זה שאם אתם יוצאים מהבית, אז רגע לפני שאתם חוזרים הביתה, פשוט תעצרו את האוטו ותתחילו להתמזמז במכונית, כמו שעשיתם פעם, כשהייתם צעירים"
זה מעלה לי טיפ שהוא אומנם ידוע, אבל גם תמיד כיפי - יש היום המון ויברטורים לשימוש זוגי שמתבססים על שלט או על אפליקציה. אפשר לצאת ככה לפיקניק או למפגש עם חברים, אפילו למפגש משפחתי, ולתת לו לשלוט לך בוויברטור ברגעים הכי מפתיעים. "נהדר. זה מביא אותי לטיפ של סקס צהריים: מאז תקופת הקורונה, יש הרבה אנשים שעובדים יום-יומיים בשבוע מהבית. וכאילו, אם אתם עושים את הפסקת צהריים שלכם במשך חצי שעה או ארבעים דקות, זה בסדר אם תיקחו גם הפסקה אחת כדי לעשות סקס. זה יכניס בכם אנרגיות ואתם תהיו הרבה יותר פרודוקטיביים בעבודה.
"את גם יכולה לקפוץ אליו או שאתה יכול לקפוץ אליה למשרד, לרדת רגע לאוטו, לחניון, ולעשות את זה שם. זה מה שאני ובן הזוג שלי היינו עושים לפני כמה שנים. הייתי מגיעה אליו לארוחות צהריים, ולפני הארוחה, כדי לא לעשות את זה על בטן מלאה, היינו יורדים לחניון לאיזה מקום נסתר, ואז הוא היה חוזר לעבודה שמח ומרוצה".
"הייתי כל הזמן מגיעה אליו לארוחות צהריים, ולפני הארוחה, כדי לא לעשות את זה על בטן מלאה, היינו יורדים לחניון לאיזה מקום נסתר, ואז הוא היה חוזר לעבודה מאוד שמח ומרוצה"
מדהים. רק שימו לב שאין מצלמות כמובן. ואם כבר אנחנו מדברות על מין צהריים - אפשר לסגור מלון לכמה שעות באמצע יום העבודה שלכם, אבל לא לדבר על זה בבוקר. זאת אומרת, לשמור על איזשהו מסתורין. לקבוע מראש, נניח - "נפגשים בשעה שתיים בבן יהודה 50", ושאחד מכם יגיע ראשון וכבר יחכה לשני על המיטה. ואז תצאו גם אחד אחרי השני, כמו שני זרים או כמו שני נשואים שמנהלים רומן סודי, כשלמעשה מדובר בפרטנר הקבוע שלכם. תיצרו יחד איזה משחק מסתורי כזה. זה נראה לי סופר סקסי. "בכלל משחקי שליטה, משחקי תפקידים, כל הדברים האלה מאוד טובים להעלאת הליבידו והחרמנות שלכם, ומזכירים לכם משהו משחקי ושובב שאולי הלך לאיבוד בקשר שלכם. אנשים לפעמים שומעים 'משחקי שליטה' וזה מיד מקפיץ אותם, אבל משחק שליטה יכול גם להגיד, 'את תעשי את מה שאני אומר לך, מתי שאני אומר לך', או שאם הוא מעצבן אותך, את יכולה להסתכל עליו ולהגיד, 'אני הולכת להעניש אותך על זה אחר כך', ופתאום להפוך את הריב למשהו קליל יותר.
"זה מביא אותי לטיפ האחרון: עם אותה קבוצת וואטסאפ סקסית שהזכרתי, תוכלו להפעיל את שיחת הווידיאו בזמן שאתם שוכבים, ואז הוא רואה את הפנים שלך בזמן הדוגי, ואת רואה מהזווית שלו את מה שהוא עושה, וזה מיד מכניס עוד איזשהו אלמנט מדליק וויזואלי, ומשהו חדש לגמרי לתנוחה כל כך אהובה, מוכרת וכיפית, שכולנו עושים".
יש לכם טיפים נוספים להעלאת התשוקה והמשחקיות בקשר? כתבו לנו בתגובות