סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. פספסתם את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן.

1 צפייה בגלריה
סקס אפיל
סקס אפיל
לורי שטטמאור ואביגיל רות לב

והפעם: רובנו נחשפנו אליה בסרטונים הפורנוגרפיים, שם היא נראית כמו גייזר של מים שפורץ בבת אחת מהנרתיק של האישה, אולם שפיכה נשית היא תופעה פיזיולוגית שהעדויות לגביה הולכות אלפי שנים אחורה. בתרבות המערבית התופעה הזאת עדיין אפופת מסתורין וכוללת מחקרים סותרים.
לאחרונה, יותר ויותר נשים מבקשות להחזיר למין הנשי את הידע הקדום והמרתק הזה. הן רואות את המים היוצאים מגוף האישה כאמצעי רגשי לריפוי, והן משוכנעות שאין אישה שלא יכולה להגיע לשם. אחת הנשים הללו היא אביגיל רות לב, מנחה ומלווה למיניות מודעת, אשר מדריכה נשים, גברים וזוגות על השפיכה הנשית, אותה היא מגדירה בתור "המים המקודשים בגוף של האישה".
בפרק מספר 8 של "סקס אפיל", אביגיל תסביר מהי בכלל שפיכה נשית, איך היא נבדלת מהייצוגים הפורנוגרפיים שלה, תגלה האם כל אישה יכולה להגיע לשפיכה, ואילו מתנות היא תקבל אם היא תאפשר לעצמה להגיע לשם.