"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם עם המדריך לאוננות מודעת? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
ד"ר ערן גולד
ד"ר ערן גולד
ד"ר ערן גולד. אם ההיריון תקין, אפשר ליהנות ממיניות רגילה בשלושת הטרימסטרים
(צילום: ינאי יחיאל)

והפעם: היריון הוא תקופה של מעבר. האישה הופכת לאם, הגבר הופך לאב והזוג הופך למשפחה. מצפים לאישה שלושה טרימסטרים שהם תשעה חודשים של שינויים פסיכולוגיים, פיזיולוגיים והורמונליים, אשר ישפיעו באופן ישיר על המיניות שלה ועל הפעילות המינית של שניכם.
בפרק מספר 64 של "סקס אפיל" שמענו מד"ר ערן גולד, מומחה בפוריות, גינקולוגיה ומיילדות, מנהל מרכז בריאות האישה של כללית בבת-ים ומתמחה בטיפול ובשיקום מיני בבית החולים השיקומי רעות, כיצד השינויים הפיזיולוגיים והנפשיים שהאישה עוברת מדי טרימסטר משפיעים על החשק המיני שלה? מה לעשות אם החשק נעלם כליל? אילו תנוחות מומלצות לשבועות של סוף ההיריון, וממה מומלץ להימנע? ובהנחה שההיריון הסתיים באופן תקין – מתי נוכל לחזור לקיים יחסים? האזנה נעימה!