סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
ד"ר ערן גולד
ד"ר ערן גולד
ד"ר ערן גולד. אל תזניחו את חיי המין שלכם
(צילום: ינאי יחיאל)

והפעם: על פי דיווחים של האגודה האמריקנית לבריאות הציבור, כ-66.7% מהזוגות שעוברים טיפולי פוריות מעידים על פגיעה מסוימת בחיי המין שלהם. הטיפולים הללו בהחלט עלולים לפגוע במיניות האישה ולהוביל לירידה משמעותית בחשק המיני שלה, וכן לפגוע במיניות הגבר, בייחוד אם הסיבה לאי-הפריון קשורה בהפרעה בייצור הזרע או בעקרות.
החדשות הטובות? לא כל הזוגות יחוו פגיעה, ואלו שכבר חווים פגיעה בהחלט מוזמנים לעבוד כדי לתקן אותה. אז איך בכל זאת נוכל לקיים יחסי מין מהנים ובריאים בזמן הטיפולים? איך להירגע במקרים של ייאוש ואכזבות, ולמה ממש שווה לכם להיזכר בסקס הספונטני והמהנה שאפיין את תחילת הקשר שלכם? אורח: ד"ר ערן גולד, מומחה במיילדות, גניקולוגיה ופריון. מנהל מרכז בריאות האישה בכללית בת-ים ומתמחה בשיקום מיני.