סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן.

1 צפייה בגלריה
שי שפיצן
שי שפיצן
שי שפיצן, האורח בפרק 9 של "סקס אפיל"
(צילום: אוסף פרטי)

והפעם: BDSM הוא שם כולל לפרקטיקות ארוטיות בעלות מרכיב מרכזי של שליטה. בעבר, אנשים שלקחו בכך חלק הוקעו מהחברה. הם נחשבו לסוטים ולחריגים, והממסד הרפואי אפיין אותם כבעלי פגיעות נפשיות שמקורן בילדות.
אולם חובבי BDSM הם כיום חלק בלתי נפרד מהמרקם האנושי הרגיל והנורמטיבי שלנו, החל מהמורה המחנכת, דרך השכנה מהדירה ממול ועד לפקיד המנומס מהבנק - אף על פי שאיש מהם לא יודה בכך בפומבי.
אבל מה זה בעצם אומר "להיות חובב או חובבת BDSM"? אילו סוגי קינק נכנסים תחת ההגדרה הזאת? כיצד הממסד הרפואי מתייחס כיום לחובבי הז'אנר? ומדוע, רגע לפני שאתם רצים ורצות להתנסות, כדאי שתקדישו הרבה מאוד זמן לקריאה וללמידה של הנושא.
בפרק מספר 9 של "סקס אפיל", לורי שטטמאור מארחת את שי שפיצן, M.A בעבודה סוציאלית בטיפול ישיר ומנכ"ל מייסד של "המרכז למיניות אלטרנטיבית" - מוסד ללא מטרת רווח, אשר הוקם כדי להוביל שיח פתוח סביב מיניות שאינה במיינסטרים, בין היתר BDSM. שי ינסה לעשות לנו סדר בעולם הענק, האפל והמסקרן הזה. מוזמנות ומוזמנים להאזין.