סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
צחי בן ציון
צחי בן ציון
ד"ר צחי בן ציון. "כמעט תמיד יש מה לעשות. אל תוותרו על המיניות שלכם"
(צילום: אלבום פרטי)

והפעם: אחת מתופעות הלוואי המדוברות ביותר של נוגדי דיכאון וחרדה, היא פגיעה בתפקוד המיני של גברים ונשים כאחד. נתונים מראים שאצל כ-70% מהמטופלים תופעות הלוואי יחלפו תוך מספר שבועות של שימוש בתרופה, אולם בין 20% ל-30% מהמטופלות ומהמטופלים יסבלו מבעיות בתפקוד המיני לאורך זמן.
אילו הפרעות בתפקוד המיני עלולות לקרות אצל גברים ואילו אצל נשים? איך נרגיע מטופל שמעדיף לחיות עם התקפי חרדה ורק לא להיתקל בבעיות בזקפה? ומה נייעץ למטופלת בנוגדי דיכאון שסובלת מקשיים בהגעה לאורגזמה? אורח: ד"ר צחי בן ציון, הפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום שירותי בריאות כללית ומנהל המרפאה לבריאות מינית, המרכז הרפואי סורוקה. האזנה נעימה!