סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. פספסתם את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן.

והפעם: כל מי שנמצא זמן ארוך דיו בזוגיות, בוודאי יודע שייתכנו תקופות של ירידה בחשק המיני של אחד או יותר מבני הזוג, שעלולות לייצר מתחים, כעסים ותסכולים הולכים וגוברים. זאת אומנם בעיה מוכרת, אבל מדוע היא בכלל קורית? האם ירידה בתשוקה בהכרח מסמנת בעיה קריטית בקשר, ואילו תרגילים ניתן לעשות כדי להחזיר את הנוכחות ולהעצים את המיניות והאינטימיות?
איתי שבו וטל רומן הם מנחים, מרצים ומלווים זוגות ויחידים בתחום היחסים והמיניות. לסדנה שלהם קוראים "שניים לטנטרה", והיא מיועדת לזוגות המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים שלהם בדרך למיניות ותקשורת טובה ועמוקה יותר, על ידי שימוש בטכניקות מעולם הטנטרה.
טל ואיתי ישפכו אור על התהליך שעובר על זוגות שנמצאים זמן רב יחד, ויגלו לנו מדוע מרביתם יסבלו בשלב מסוים מירידה בתשוקה המינית. הם ידברו על הזוגות שמגיעים לסדנאות הטנטרה, מדוע אלו דווקא הנשים שיוזמות את ההגעה ויפרגנו בדוגמאות לתרגילי נוכחות שכל זוג יכול לנסות.

1 צפייה בגלריה
סקס אפיל
סקס אפיל
לורי שטטמאור יחד עם האורחים: איתי שבו וטל רומן

פורסם לראשונה: 11:42, 07.04.21