"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על פערים בתשוקה המינית? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
רועי סמנה
רועי סמנה
רועי סמנה. לדיבור על מיניות בסביבה טיפולית יש חשיבות, אל תוותרו על זה
(צילום: אלבום פרטי)
והפעם: בראשית הפסיכואנליזה לדיבור על מיניות, פנטזיות וארוטיקה היה משקל רב בחדר הטיפול, אך זה הפך עם השנים למביך ולמגונה, עד שגם המטופלים וגם המטפלות והמטפלים נמנעים מלגעת בנושא.
בפרק מספר 68 שוחחנו עם רועי סמנה - פסיכולוג קליני, מרצה בתוכניות לפסיכותרפיה של מרכז "ויניקוט" ואוניברסיטת בר-אילן, ומטפל במבוגרים ובנוער, ושמענו ממנו למה חשוב שפסיכולוגים יתעקשו לתת מקום גם לאספקט המיני של המטופל/ת? מהי העברה ומהי העברה ארוטית? מה לעשות כשמתעוררות תחושות של משיכה כלפי המטפל או המטופל? האם יש מקום לפלירטוט בסביבה טיפולית? ואיך להעלות את נושא המיניות בטיפול - תוך שמירה על מרחב בטוח ומוגן לשני הצדדים? האזנה נעימה!