"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם על איך לצלם סצנות סקס בעידן שאחרי MeToo? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
יובל כהן צדק
יובל כהן צדק
יובל כהן צדק. הבין שהוא נמשך לעולם יחסי השליטה עוד כשהיה בתיכון
(צילום: קן שלו)

והפעם: אחת הפרקטיקות הכי פופולריות בחדר המיטות היא קשירת הפרטנר בהקשר מיני, בדרך כלל על ידי כריכת ידיו בצעיף או בעניבה, או על ידי שימוש באזיקים צבעוניים מפרווה. המעוניינים להעמיק עוד יותר במשחקי הגבלת התנועה יעדיפו להשתמש בחבל, פעולה הנקראת "בונדג'".
היפנים יצרו אמנות שלמה, שלוקחת את פעולת הקשירה לשלב הבא שלה. הם כינו אותה בשם "קינבאקו", שהפך מאוחר יותר ל"שיבארי". השיטה משמשת לקשירת האדם בצורה אסתטית ודקורטיבית, שמגבילה, מרסנת ומותירה אותו תלוי לחלוטין בקושר, בזמן שהכאב מעניק לו את היכולת להשתחרר מכבלי המחשבה ולצוף בתודעת חלום המכונה "סאב-ספייס".
בפרק מספר 60 של "סקס אפיל" שוחחתי עם יובל כהן צדק, מלווה זוגות לחיבור לתשוקה דרך סדנאות וריטריטים, שהסביר מתי הפך החבל לאמצעי ארוטי? איך שיבארי יכול להעצים את האינטימיות והאמון בקרב זוגות? על אילו אמצעי ביטחון חשוב להקפיד? מה קורה בסדנאות שיבארי לזוגות? ולמה מומלץ שתיגשו לכל האמנות הזאת עם הרבה מאוד ענווה וזהירות? האזנה נעימה!