"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על איך לשלוט בחרמנות הגברית? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
אבישג מיה זלוף
אבישג מיה זלוף
אבישג מיה זלוף. להכיר את הסמים הטבעיים שהגוף שלנו מייצר כדי לאפשר למיניות שלנו להיות טובה מתמיד
(צילום: שני גבאי)
והפעם: "כדי שאישה תהנה מהמיניות שלה היא צריכה קודם כל להרגיש בטוחה. אנשים תוהים איך זה יכול להיות שלא נרגיש בטוחות עם הפרטנר שלנו, הרי אנחנו אוהבות אותו, אבל יש המון דברים לא מדוברים בקשר הזוגי, שגורמים לזוגות להרגיש פחות בטוחים האחד עם השני. אלו המצבים שבהם אנחנו חוצים אחד לשני את הגבולות. אנשים לא מייחסים לכך חשיבות, אבל כל נטישה קטנה כזאת של הגוף משאירה אצלנו חותם, שבסוף מצטבר והופך למרמור ולחשבונאות", מסבירה אבישג מיה זלוף, נטורופתית, הרבליסטית, מנחה לטנטרה ולמיניות מודעת, ומורה מוסמכת לשיטת המודעות לפוריות.
"דוגמאות לחציית גבולות ולריצוי הם למשל כשלא נעים לך להגיד לו שאת לא אוהבת משהו במיניות שלכם, אבל את בכל זאת לא עוצרת אותו. או כשהוא עדיין לא גמר וכבר כואב לך, אבל את ממשיכה בכל זאת, או כשאת עושה פעולה מינית מסוימת שאת לא אוהבת ומשתעממת תוך כדי. כשאני עושה פעולות כאלו בצורה טכנית רק כדי לרצות את הפרטנר שלי, אני למעשה מתנתקת מהגוף שלי, והמערכת שלי מקטלגת את זה כמצב של סכנה.
"דוגמאות לחציית גבולות ולריצוי הם למשל כשלא נעים לך להגיד לו שאת לא אוהבת משהו במיניות שלכם, אבל את בכל זאת לא עוצרת אותו. או כשהוא עדיין לא גמר וכבר כואב לך, אבל את ממשיכה בכל זאת, או כשאת עושה פעולה מינית מסוימת שאת לא אוהבת ומשתעממת תוך כדי"
"לא מעניין את הגוף שלך שאת אוהבת את בן זוג שלך ועושה דברים כדי שיהיה לו טוב. מעניין את הגוף שלך רק אם משהו נעים או לא נעים לך, ממש כמו חיה. אם אני הרבה פעמים עושה דברים שלא נעימים לי, הגוף זוכר את זה, ובפעם הבאה רק כדי שאני אוכל בכלל להרגיש משהו במיניות שלי, אני אצטרך להפעיל הרבה יותר גירוי והרבה יותר מאמץ.
"כדי להרגיש בטוחה, אני צריכה שיהיה לי נעים. לקחת אחריות על העונג שלי, ולחשוב אילו פעולות יעזרו לי להרגיש בטוחה יותר. אני מציעה לחפש את הדברים הקטנים שעושים לכם נעים ואז עוד נעים ועוד נעים וככה להעלות את האנדורפינים. כי כשהאנדורפינים נמוכים ואני מקבלת איזשהו סוג של מגע, הוא יכול להרגיש לי בסדר. אם הם ממש נמוכים אותו מגע יכול אפילו להציק ולעצבן. אבל אם אני רגועה והאנדורפינים גבוהים, אותו מגע ירגיש לי אלוהי. זה הרבה פעמים עושה את ההבדל בין מין שהוא בסדר למין שהוא יוצא מגדר הרגיל". האזנה נעימה!

בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת