"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על הצד המיסטי של המיניות? תוכלו להאזין לו ממש כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
טל איזק
טל איזק
טל איזק
(צילום: חיים קמחי)

והפעם: גברים רבים מתקשים להרפות ולשחרר שליטה בזמן המגע המיני. הם שוכחים לנשום, חוששים לגנוח בקול רם ולא מאפשרים לעצמם להתמסר באמת. בתוך תוכם, רבים מהם כמהים להרפות את השליטה, להרגיש, להתענג ולהתמסר אל הפרטנר/ית שלהם, אבל הם לא מעזים לעשות זאת.
פרק מספר 54 של "סקס אפיל" הוא מדריך מפורט וסקסי במיוחד להיכרות אינטימית עם נקודות העונג המצויות על איבר המין הזכרי. טל איזק, מטפלת מינית אלטרנטיבית, מנחת סדנאות בתחום המיניות ומרפאה בעיסוק, מדברת על החשיבות של הוצאת קול ונשימה בזמן שמקבלים ומעניקים מגע, ומסבירה איך לגשת לכל נקודת עונג בגוף הגברי? איך לתת אהבה לכיפה שעל הפין? מה לעשות עם האשכים? איזה עונג מסתתר בחיץ הנקבים? איך כדאי שניגש לפי הטבעת? ואיך לזהות את אזור ה-G של הגבר? פרק שכולו טיפים מעשיים ולוהטים כאחד. האזנה נעימה!