"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם על איך להטריף גברים במיטה? תוכלו להאזין לו ממש כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
שולמית שפרבר
שולמית שפרבר
שולמית שפרבר. "אפשר ליהנות ממיניות טובה גם ללא כניסה לנרתיק"
(צילום: אלעד ליפשיץ)

והפעם: בזמנים בהם יותר ויותר נשים מדברות בפתיחות על המיניות שלהן - וטוב שכך, ישנו נושא אקוטי שעדיין לא מספיק מדובר: כאבים ביחסי המין. תופתעו לשמוע, אך בין 20 ל-40 אחוזים מהנשים חוות כאב בדרגות שונות בזמן שהן מקיימות יחסים.
אילו בדיקות יש לעשות כדי לאבחן את סיבת הכאב? מהי וולוודיניה? ומה זה וגיניסמוס? מה עושות בטיפול מיני שמיועד לכאבים בנרתיק? מתי משלבות את בן הזוג בטיפול, ואיך נוכל ליהנות ממיניות טובה ובריאה גם ללא חדירה?
בפרק מספר 55 של "סקס אפיל" היה לי את העונג לארח את שולמית שפרבר, מטפלת מינית מוסמכת וחברת צוות במרפאה לטיפול מיני בבית החולים רעות ובמרפאת "אישי", לשיחה אופטימית על כל מה שאת ובן/ת הזוג שלך צריכים לדעת על כאבים בעת כניסה לנרתיק. יש לתופעה הזאת מענה ושלל טיפולים שיכולים לעזור לך. אף אחת לא צריכה לסבול כאב מיותר. האזנה נעימה!