"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על איך למזער פגיעות במרחבי מיניות רוחניים? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
גלי ב. יפה
גלי ב. יפה
גלי ב. יפה. "לא לפסול את האפשרות שאנשים עינגו את עצמם כבר בתקופה הפרהיסטורית"
(צילום: סלפי)

והפעם: צר לי לבשר לכם, אבל לא המצאנו כלום. לפי הארכיאולוגיה, אנשים התעסקו בעינוג עצמי גם בתקופה הפרהיסטורית. בפרק חגיגי שהוקלט בברלין (וסליחה על רעשי הרקע ואיכות ההקלטה), חזרנו אל הדילדו העתיק בעולם, שגילו מוערך בלא פחות מ-28 אלף שנים, ושאלנו אילו עוד אביזרי עינוג עצמי התגלו לאורך ההיסטוריה, האם זה נכון שקלאופטרה השתמשה בדבורים כדי לענג את עצמה? מה עשו גברים ונשים מבחינת אמצעי מניעה קדומים? למה העריצו כל כך פאלוסים ביוון העתיקה? אילו אורגיות סוערות התחוללו פה פעם? ומה הקשר בין חורבן פומפיי למיניות?
אורחת: גלי ב. יפה, ארכיאולוגית, מרצה, מדריכה והיסטוריונית, ובעבר מנהלת חפירות ברשות העתיקות בישראל. לפני שנה גלי יצאה מהארון בתור טרנסג'נדרית, ומאז היא מקדמת במקביל נושאים בתחום השוויון המגדרי.
בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת