"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם על שיבארי, בונדג' ואמנות הקשירה הארוטית? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
דורית בר
דורית בר
דורית בר. "כשמשלבים מיינדפולנס במיניות כל סקס יהיה שונה ואחר"
(צילום: אלעד נבון)

והפעם: רובנו מגיעים למיטה אחרי יום של מחשבות, טרדות, לחצים ומתחים. מיינדפולנס (או "קשיבות" בעברית) היא מדיטציה שמבקשת מאיתנו להקדיש את תשומת הלב שלנו לחוויות שמתרחשות בכאן ועכשיו, במקום לברוח לזיכרונות מהעבר או לתכנוני העתיד.
תרגול מיינדפולנס זוגי, לפני שאנחנו נכנסים ונכנסות למיניות, יאפשר לנו להשתחרר מהמחשבות ולהתרכז נטו בתחושות העונג שעולות לנו בגוף - ובכך ליהנות הרבה יותר מהסקס שלנו.
אז איך ייראו חיי המין שלנו אם נתחיל לשלב בתוכם מיינדפולנס? אילו קשיים ואתגרים מיניים יוכלו להיפתר הודות לתרגול הזה, ואיזה תרגילי נשימה זוגיים מומלץ לעשות כדי להכין את האווירה?
בפרק מספר 61 של "סקס אפיל" אירחנו את דורית בר, מטפלת מינית וזוגית הוליסיטית, עובדת סוציאלית ומפתחת גישת "תרפיית האגן", לשיחה מעמיקה על קשיבות במיניות. האזנה נעימה!