באיזה עיר בישראל הכי טוב למצוא אהבה? יצאנו למסע דייטינג מאחורי ההגה ברחבי ישראל והפעם - ירושלים - עיר מאתגרת ומורכבת במיוחד ולכן גם מעניין לבדוק אם יש בה רומנטיקה באוויר.
הכירו את נדין מזרחי (26) ואורי בן שטרית (31). היא מנהלת את דיגיטל והוא מהנדס תוכנה. הפגישה הראשונה שלהם קרתה מאחורי ההגה של ה-AYGO X של TOYOTA, רכב עירוני מושלם לדייט שכזה.
"אני לא בא עם רשימת מכולת", מעיד אורי בבגרות, "אני חושב שמה שחשוב לי זה מישהי, שתבוא עם רצון אמיתי לזוגיות כנה". אפשר אנחנו לצאת איתך? נדין הגיעה אל הדייט הזה בגישה הרבה יותר אוורירית: "יש לי ציפיות מאוד קלילות, אני באה מאוד זורמת", היא אומרת ומוסיפה בקריצה וחיוך: "כאילו, חתונה". לא נלחצנו נדין, לא נלחצנו.
2 צפייה בגלריה
טויוטה סינגלס ראן ירושלים
טויוטה סינגלס ראן ירושלים
נדין אורי ברכב ה-AYGO X
(צילום מסך)
להניח את הלב מאחורי ההגה
השניים יצאו לדרך ב-X AYGO האדומה של TOYOTA, ושמו בוויז את היעד: "דרייב קפה שהוא אהבה". רומנטי! "האמת שזה מגניב", אומר אורי לנדין על הקונספט החדשני, "תשמעי, כולם באפליקציות האלו והאפליקציות הן עולם קשוח". "אני שונאת את האפליקציות", מסכימה איתו נדין. איזה כיף שהפגשנו אתכם בפנים מול פנים, הא?
השניים נוסעים בפקקים של ירושלים הקסומה, בדרך אל היעד, ומנסים לגשש אחד אצל השנייה על ההעדפות שלהם. נדין חושבת שהם מבוגרים מדי למסיבות במועדונים. אורי אומר שהוא דווקא חש צעיר. נדין מותק, את ממש צעירה ויכולה לעשות כל מה שאת רוצה ואוהבת. עובדה, הגעת לדייט במכונית.
דייטינג עירוני באווירת טבע
השניים מגיעים למקום הקסום ביער ואורי מביא להם מגש של כל טוב. נדין מספרת שהיא חושבת לטוס לתאילנד ממש בקרוב ואורי מתפעל כי היא אמרה שהיא לא ממש בעד מסיבות. "בחו"ל זה אחרת, יש קטע", אומרת נדין והם צוחקים. נדמה שהם מרגישים כבר ממש בנוח. איזה כיף.
2 צפייה בגלריה
טויוטה סינגלס ראן ירושלים
טויוטה סינגלס ראן ירושלים
מתוקים!
(צילום מסך)
אז מה אתם אומרים על דייטינג מאחורי ההגה?
כמו נדין ואורי, רווקים ורווקות נוספים יוכלו להיפגש ממש כך במתחם הייחודי של TOYOTA במרוץ ההודיס סינגלס ראן, שייצא לדרך בפעם השנייה ב-14 בספטמבר. מתחם ה- AYGO X יחכה לאמיצים ולאמיצות. מי יודע, אולי תוכלו למצוא כאן את אהבת חייכם.
זו גם הזדמנות להכיר את הרכב האורבני AYGO X, רכב כיפי ונעים, מתאים לנסיעה עירונית, עם חלל מרווח ביותר והרבה אזורי אכסון, עיצוב הרכב נעשה עם חשיבה עד לפרטים הקטנים ממערכת המולטימדיה האובלית ועד לחלל החיצוני והמלא בסטייל של הרכב.
ברכב (כמו באהבה), חשוב שתרגישו בטוחים, וכאן ישנן מערכות בטיחות מתקדמות, שעושות את העבודה למרות שמדובר ברכב קטן. לא סתם ה- AYGO Xהוא הרכב המוביל במדד הבטיחות בסגמנט.
ומה עם נדין ואורי? "היה ממש כיף, זרם. הרגשתי ממנו וייבים טובים", אמרה נדין ואורי שיתף: "נדין ממש מתוקה, כיף איתה".
ולשאלת השאלות - האם יהיה דייט שני? "הייתי שמחה לעוד שוב, לראות מה קורה, מה העניינים ומה נשמע", סיכמה נדין בחיוך. גם אורי חושב דומה: "כן, לדעתי דייט שני". אין ספק, ירושלים של זהב ושל נחושת ושל אור אבל כן, גם של רומנטיקה.
בשיתוף טויוטה סינגלס ראן