בשיתוף טויוטה סינגלס ראן
"בתל אביב לא מחפשים אהבה. גברים בתל אביב לא רוצים אהבה", אומרת עלמה (27), שהייתה הרווקה התל אביבית שהזמנו לבליינדייט ב-AYGO X של TOYOTA. אבל למרות ההצהרה הראשונית, עלמה נשארת אופטימית - "יוצאים לדייטים פה ושם, מכירים דרך חברים. מה שצריך לקרות קורה". הדייט שלה הוא עמית (30), גם הוא תל אביב, קצת ציני וקצת אופטימי.
יופי. אם יש אמונה, רק דברים טובים יכולים לקרות. בואו ניתן גז ונצא לדרך.
אתגר לרווקות ולרווקי תל אביב
לקראת ט"ו באב האחרון פרסמה הלמ"ס את נתוני הרווקות של ישראל. תל אביב (שחקו אותה מופתעים) מובילה באחוז הרווקים שחיים בה. בשכבת הגיל של עלמה ועמית 88.4% מהגברים הם רווקים ו-80.9% מהנשים הן רווקות. אם כך, האתגר של עלמה ועמית שלנו גדול, אבל כנראה לא בלתי אפשרי. את הכימיה בין השניים מרגישים ממש מההתחלה, כשעלמה מגלה שהשמות של שניהם מתחילים באות ע'. ממש זיווג משמים.
3 צפייה בגלריה
טויוטה סינגלס ראן תל אביב
טויוטה סינגלס ראן תל אביב
עלמה ועמית מתל אביב
(צילום מסך)
השניים מתרגשים מאד ובעוד עלמה נוהגת, עמית שם ב-WAZE שבמכונית את היעד: "נמל יפו". הם מפליגים לדרכם ב-X AYGO האדומה של TOYOTA, כשעלמה אומרת שהיא מתה על הצבע הזה (אז קלענו בול גם בגבר וגם ברכב, הא?). השניים מגיעים לאחד המקומות הרומנטיים בעיר. עלמה מודה שלמרות שהיא גרה בעיר כבר 6 שנים עדיין לא ביקרה בנמל יפו (טוב, תמיד יש פעם ראשונה) ועמית מודה שהוא איש של ים רק לפנות ערב, כשפחות חם.
AYGO X הרכב האורבני (עם הסטייל המעלף, בואו נהיה כנים) הוא לגמרי הרייד שלכם בתוך העיר.
3 צפייה בגלריה
עלמה עמית טויוטה סינגלס ראן 2023
עלמה עמית טויוטה סינגלס ראן 2023
מרגישים את "הקליק"
(צילום מסך)
הזדמנות להכיר
כמו עמית ועלמה, ממש עוד מעט, יפגשו זוגות נוספים לדייט ברכב במתחם הייחודי של TOYOTA במרוץ ההודיס סינגלס ראן, שייצא לדרך בפעם השנייה ב-14 בספטמבר, בתקווה משותפת למצוא אהבה. במתחם המעוצב תוכלו להכיר את הרכב מבפנים, ואשכרה לעשות בו דייט. אולי, מי יודע, זה יהיה הדבר שיצית לכם אהבה בלב! אחרי הכל, חנייה כבר מצאנו לכם, ובעתיד, כדאי לדעת שהרכב האורבני והקומפקטי AYGO X יכול להיכנס בקלות לכל מקום חנייה בתל אביב הסואנת בזכות רדיוס סיבוב הגלגלים שלו.
ברכב (כמו באהבה), חשוב שתרגישו בטוחים, וכאן ישנה מערכת בטיחות מתקדמת, שעושה את העבודה למרות שמדובר ברכב קטן. ולמקרה שאתם בלחץ מהגודל ,יש פה המון שטחי אחסון שקל לתפעל. הרכב מאפשר גם ניווט פשוט לכל מקום תוך כדי האזנה למוזיקה או כל מה שתרצו במערכת מולטימדיה המשוכללת. מה צריך יותר מזה תגידו?
נו, ואיך זה נגמר לזוג המקסים שלנו? "זו באמת חוויה מסוג אחר. בחורה מאוד כיפית. רואים שיש בה הרבה שמחת חיים, מבחינתי היה עניין", אמר עמית. "הוא באמת מהמם, חמוד ומצחיק", מספרת עלמה. בזכות הקריצה שלה והחיוך, אנחנו בטוחים שהיה מאץ'.
3 צפייה בגלריה
עלמה עמית טויוטה סינגלס ראן 2023
עלמה עמית טויוטה סינגלס ראן 2023
לחייכם, מתוקים!
(צילום מסך)
בשיתוף טויוטה סינגלס ראן
פורסם לראשונה: 10:38, 04.09.23